Mało które auto wytrzyma tyle i zaoferuje tyle co Golf II, zwłaszcza przy tej cenie. Nie ma co się bać przebiegu, jak buda jest "zdrowa" to silnik raczej nie zawiedzie - a nawet gdyby, kupno nowego silnika będzie kosztowało tyle co ubezpieczenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczności może mu pozazdrościć niejeden nowy samochód, który taką moc (+/-) 80KM osiąga teraz z pojemności 1.3 czy 1.4L. I to wszytko przy zużyciu paliwa ok 7litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Bez najmniejszych zastrzeżeń. Zero problemów.
4,0
Układ jezdny
Nieco mało precyzyjny, kobieta przy braku wspomagania i oponach choćby 175mm będzie się nieźle musiała natrudzić na parkingu :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, kształt auta jest podporządkowany ergonomii a nie wyglądowi - co ma odzwierciedlenie w rozmiarze bagażnika, ilości miejsca czy właśnie widoczności.
5,0
Ergonomia
Patrz wyżej. Nieco za wysoki próg bagażnika. Nieco słabo rozwiązany nawiew. I to na tyle.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
brak poduszek, wymyślnych systemów półek itd itp odbija się na przestrzeni, której jest naprawdę dużo
3,0
Wyciszenie
Jak to w konstrukcji sprzed dwudziestu paru lat...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moje auto pali ok 7(lato) do 8 (zimą) litrów benzyny na 100km, jeżdżę po Ślasku, czyli praktycznie cały czas po mieście. Myślę że tego nie trzeba komentować przy pojemności o połowę większej niż np. Seicento Sporting, ani porównywać spalania z nowszym o kilkanaście lat daewoo ;-) Ceny cześci? Jest pełno zamienników oraz starych golfów porozbieranych na kawałki w obiegu...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli się trafi na golfa w dobrym stanie - to trudno o lepszy stosunek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na auto 20-letnie, nie ma o czym mówić: w ciągu dwóch lat urwała mi się linka sprzęgła, rozsypał się pierścień uszczelniający za kolektorem. Koszt całkowity: 30 + 9 złotych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
U mnie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 100KM 74kW
[l/100km]