najmniejszy silnik, czego można oczekiwać. W dwie osoby bez bagażu jest ok, ale zapakuj się w wicej i zapomniaj o wyprzedzaniu ciężarówek
1,0
Skrzynia biegów
przy tym przebiegu coś się stało i sa problemy z wrzucaniem III biegu
2,0
Układ jezdny
Golf jest niski (szura po krawężnikach) i przechylasty na zakrętach
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu źle. Czsami na ostrym zakręcie w lewo przeszkadza pierwszy słupek
2,0
Ergonomia
Panel nawiewu i ogrzewania tuż za lewarkim biegów, za nisko, do tego wybór źródła nawiewu nie obraca się o 360 stopni (a tak jest np. w Fiacie Seicento)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, powietrze dociera wszędzie i co najważniejsze nie paruje tak, jak Opel Astra jedynka, czu Nubira
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak siedzisz wygodnie z przodu to z tyłu nie ma miejsca na nogi (myśle o osobnikach ze wzrostem 182 cm i w górę)
3,0
Wyciszenie
W porządku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spanianie przeciętne na stałym poziomie 6,5 l/100. Czyli wynik dobry. Na trasie schodzi poniżej
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi jak na te jakość. Dodatkowo duzy spadek wartości - szczególnie po wejściu do UE
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Już nie pamiętam ile razy wymieniałem przednie żarówki, tylne, gdzieś wypadają zaślepki (znam już chyba wszystki). Takie drobne rzeczy psują urok użytkowania