Ogólnie samochód w porządku, choć jego cena zupełnie nie przystaje do możliwości. Ponadto daje się zauważyć, że legendarna jakość VW jest... legendarna. Kiepskiej jakości materiały (np. tarcze hamulcowe są wyjątkowo dziadowskie) i zlewologia stosowana uprawiana przez serwisy to norma. Okropnie drogie części - głupi filtr przeciwpyłkowy do nawiewu kosztuje ponad 100 zł.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Nie najlepiej działające synchronizatory, zwłaszcza przy dużych różnicach prędkości obrotowych.
3,0
Układ jezdny
Stuki/puki z powodu wiecznie padających gum stabilizatorów. Co 10000 km wymiana murowana.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę słabo do tyłu, poza tym OK.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę za głośny wentylator.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa zgodnie z podanym przez producenta. Co do kosztów przeglądów, to okropnie drogie części zamienne.
2,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie za drogi w stosunku do jakości.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Urywające się uchwyty do odchylania przednich foteli, odpadające osłony zaczepów pasów bezpieczeństwa. Często wysiada podświetlenie konsoli sterowania ogrzewaniem (i samo się naprawia) - zwłaszcza jak samochód postoi trochę na zimnie. Strasznie kiepskie (a drogie !) dywaniki gumowe (dziury od butów już po roku użytkowania). Trzeszczące podczas jazdy plastiki na konsoli. Awaria drzwiowego wyłącznika oświetlenia wnętrza - ze względu na "genialny" pomysł VW umieszczenia go w zamku konieczność wymiany CAŁEGO zamka (masakra cenowa).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak (odpukać!), choć ostatnio słyszę rzężenie łożysk rozrusznika :-(