Karoseria
: Brak jakichlowiek oznak rdzy w 12 letnim aucie - skutek ocynkowanego nadwozia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Zamarzająca odma,
4,0
Całokształt
Może wcześniejsze golfy były bardziej niezawodne (jeździłem kiedyś Mk II który miał grubo ponad 500 000 przejechane) ale to pewnie skutek napchania elektroniki do nowych generacji
Wrażenia
3,0
Silnik
Dynamika mogłaby być lepsza. Brak kilku KM jest szczególnie odczuwalne po uruchomieniu klimatyzacji. Zima = problem z zamarzającą odmą, którą przed mrozami trzeba wyczyścić. Lubi sobie \"pobrać\" trochę oleju
5,0
Skrzynia biegów
brak uwag,
5,0
Układ jezdny
brak uwag, Doskonale się spisuje na zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
brak uwag
5,0
Ergonomia
Jak to we wszystkich generacjach - wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
brak uwag
5,0
Wyciszenie
brak uwag
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując to auto myślałem ze będzie paliło więcej. Pozytywna niespodzianka. Części tanie, większośc mechaników (ze względu na ilość samochodów marki vw na drogach) zna się na ich naprawach
4,0
Stosunek jakość/cena
ceny golfów wysokie, ale za to można wyszukać egzemplarze z bogatszym wyposażeniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
12 lat swoje robi, po takim czasie padły: przerywacz kierunkowskazów (40 zł) plastiki w mechanizmie opuszczania szyb (180 zł), spryskiwacz tylnej szyby, ale to pierdoły....
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Gdyby nie ta odma byłoby pięć gwiazdek. Silnik widocznie nie lubi zim a szczególnie krótkich tras w tym okresie i \"nocowania\" pod chmurką
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]