Bardzo fajne auto. To już mój 2 golf III kombi, pierwszym 1,8 benzyna zrobiłem 65 tys km bez większych przygód,teraz TDI, na razie jestem zadowolony, prosty, funkcjonalny, niezły silnik z dobrym kopem, niskie spalanie, polecam dobre auto za niskie pieniądze, ważna sprawa żeby mieć do niego dobrego mechanika
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik póki się nie rozgrzeje pracuje dość głośno, potem jest już cichutki i przyjemny dla ucha, ze względu na dwumasowe koło zamachowe - brak wibracji,Zmienna geometria turbiny powoduje to że auto żwawo przyśpiesza od niskich obrotów, Pierwsze 3 biegi stosunkowo krótkie, ale na 4 można żwawo przyśpieszać od 60 km/h więc w mieście wystarcza, Przy dynamicznej jeździe spalanie w Warszawskich realiach 6 - 6,5 l na 100 uważam za rewelacyjne
3,0
Skrzynia biegów
Niektóre biegi chaczą, ale trzeba wziąć pod uwagę to że auto ma 12 lat, więc ogólnie jest nieźle
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze, na krótkich nierównościach potrafi głośniej dać znać o sobie, ale ogólnie duży plus
Komfort
4,0
Widoczność
Dookoła wszystko dobrze widać, nawet do tyłu nie ma problemu z widocznością, lusterka odpowiedniej wielkości, słupki z przodu nie ograniczają widoczności tak jak ma to miejsce w niektórych nowych autach
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, duży bagaznik jak dla rodziny, płaska podłoga po złożeniu tylnych foteli, dzielone fotele, to wszystko powoduje to że auto jest funkcjonalne jak na model kilkunastoletni
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam szyber więc poprawia wentylację, ale i bez tego nawiewy spełniają swe zadanie dobrze, zimą też jest cieplutko, więc wszystko ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca tyle ile trzeba, z tyłu trochę gorzej ale kanapa wygodna, więc podróżujący nie narzekają
4,0
Wyciszenie
Przy 130 słychac wiatr ale znośnie, do tej prędkości jest ok, najlepsza jest prędkość 100 km/h, wtedy silnik mruczy a wiatr nie daje o sobie znać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście (Warszawa) szybka dynamiczna jazda - 6 - 6,5 l, w dalszej trasie jeszcze niebyłem więc nie wiem ale liczę że 5 l wystarczy na setkę.Ceny części zależnie od tego co jest potrzebne, od śmiesznie niskich do wysokich (koło dwumasowe + sprzęgło + robocizna = 1600 zł)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po wymianie części które zużyły się w naturalny sposób na razie nic niespodziewanego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]