Silnik
: jak narazie jeszcze żadnej awari nie było,skrzynia owszem ale silnik jak narazie ok,poza dymieniem ok, cos trzeba było podać
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza wychodzi w okolicach dachu na progach,drzwi
Silnik
: własciwie krzynia biegów i sprzegło, napinacze
Układ elektryczny
: awarie silniczków wycieraczek,błędy poduszek, oswietlenia w srodku
1,0
Całokształt
tragedia nigdy więcej, samochód skarbonka każdy mechanik ci mówi ze jak wymienisz to i to to już będzie ok a za tydzień samochód znów odwiedza warsztat, nawet gdyby był inny silnik to za blacharkę i elektrykę należy sie pala,samochod zdecydowanie przereklamowanych pod wzgledem niezawodnosci, wyglad po 10 latach niestety kojarzy się z samochodem sprowadzanym przez polaków już parę lat temu,więć mocno przetsarzałyale nic dziwnego samoch ez zmian od poczatku lat 90-tych bez zmian stylistycznych!!! to nie geniusz stylistyki to maksymalizowanie zysku przez VW.
Wrażenia
2,0
Silnik
wiem że to 75 koni ale nie myślałem że będzie aż tak kiepsko z przyszpieszeniem, zdecydowanie brakuje mocy jak na obecny ruch na drogach,bardzo duze problemy z paskami
1,0
Skrzynia biegów
niestety skrzynia sie posypała, ale ogolnie biegi wchodza jak w każdym vw dosyć cieżko,mimo zmiany sprzęgła(które w miedzy czasie tez się posypało)
4,0
Układ jezdny
ja akurat lubie twarde zawieszenie, ale ogolnie jest bardzo twardo, minus ceny w przypadku awari
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
wszystko jest niby na swoim miejscu...ale troche to wszystko jak z poczatku lat 90-tych
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samo wentylacje oceniam ok,ale klima w golfie to pomyłka w szczególności w tym modelu jak u mnie(nie wiedziałem czemu nawala mi ciągle napinacz paska,zmieniłem 3 razy,dopiero znajmy wyjaśnił mi że vw zrobił błąd konstrukcyjny i trzeba to zmienić na kólko z sprzęgłem czy jakoś tak,trzeba przynac ze pomogło ale mimo wszytko wielki minus bo taka marka nie powinna mieć takich błędów(tym bardziej że nie był to pierwszy model z serii),pozatym bolało po kiszeni
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tylu przeciętnie jak usiądzie facet o wzroście 183,fotelik dla dziecka z tej strony nie wejdzie, borac pod uwage napis family powina byc dyskwalifikacja,ale może jak miał starsze dziecko bylo by ok, bagaznik po zlozeniu siedzen jest krotszy niz w octavi w sedanie.wiec jak na tą sama plyte podłogową to troche obciach ,ze kobi ma mniejsza pojemnosc niz sedan
2,0
Wyciszenie
bardzo glosny silnik pozatym po paru latach wszytko trzesie sie nie milosiernie, niestety vw nie przemyslal sprawy ze dał w fabrycznym radyjku wyjscie tylko na dwa glosniki i w dodatku tylko 20 wat, nie jest w stanie zagluszyc pracy silnika td
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdzę w w-wie wiec korki itp są mi znane spalanie na poziomie 9-10 litrów na trasie lepiej ale nie rewelacyjnie przy 110-130 pali koło 6,5-7 litrow wiec jak na disla dużo!!! ale jak się okazało nawet producent w instrukcji podaje sporo większe spalanie niż tdi,
1,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie nie wart swojej ceny,zmieniłem ibizę na golfa kombi ten sam rocznik,musiałem znacznie dopłacić, ibiza jeździła, a golf pewnie już myśli o kolejnej wizycie w warsztacie, a pomysleć że zmieniłem tylko dlatego że był mi potrzebny samoch rodziny i niezawodny
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przelacznik kierunkowskazów, poprawa przewodów w tylnej klapie zbyt krotki często się przerywają, wymiana silniczka wycieraczki tylnej, problemy z zamkiem centralnym,zarowki w srodku, zmiana halogenu(pękł na mrozie!!!), błedy poduszki powietrznej okazało się że złącza umieszczone pod siedzeniem są kiepskiej jakości,do zmiany,problemy z oswietleniem deski rozdzielczej dwa razy zmiana zarowek wciagu pol roku
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bezawaryjność vw golfa to mit, samochód bardzo awaryjny w przeciągu 2 miesięcy jechałem na holu już 3 razy,skrzynia,sprzęgło, paski(zmieniałem co 2 tys na markowe produkty),napinacz,
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW
[l/100km]