Silnik generuje duzo drgan na wolnych obrotach.W zimie wszystko przenosi sie bardzo na karoserie.Stara niezawodna jednostka.Zaleta: naprawi ja prawie kazdy kowal,tanie czesci eksploatacyjne
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje cicho.Biegi wlaczaja sie precyzjnie.Zle zestopniowana,pierwszy bieg powinien byc uzywany tylko do holowania.
5,0
Układ jezdny
Golf prowadzi sie bardzo stabilnie,jedzie praktycznie jak przyklejony do jezdni.Hamulce mimo tego ze sa nie wentylowane spisuja sie bardzo dobrze.Brak wyciekow ze wspomagania.
Komfort
4,0
Widoczność
W wersji 3 drzwiowej przeszkadza szeroki tylny slupek podczas parkowania.Oprocz tego bez zartzutu.
5,0
Ergonomia
typowy niemiecki samochod.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zadnych problemow z parowaniem szyb itp.W zimie nagrzewa sie dosc dlugo, ale w koncu to diesel ;-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie przy 188 cm wzrostu wystarczy ;-))
2,0
Wyciszenie
PORAZKA!! Optymalna predkosc gdzie nie slychac silnika tylko szum powietrza to 100km/h, ani mniej ani wiecej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiace plastki, ale wystepuje dieslach szczegolnie gdy jest zimny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moj golf ma teoretycznie 202tys. km z czego sam zrobilem 15 tysiecy w 5 miesiecy. Podejrzewam ze ma 2 razy tyle,nie dymi nie bierze oleju.Silnik,skrzynia,wspomaganie suche jak pieprz.Zawieszenie to wina brak drog w tym beznadziejnym kaczystanie.Tuleje belki tylnej - 400pln,lozysko kola tylnego 50pln, swiece zarowe - 100.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 65KM 48kW
[l/100km]