Jako że kończę przygodę z tym autem a jeszcze gorsze ża z marką VW skłoniło mnie to do napisania paru słów na temat tego autka. Moja wersja to Variant 2,0 edycja Swiss Top Line z napędem Syncro(czyli 4x4).Co do silnika to fajny elastyczny ale nie za bardzo oszczędny. Ceny niktóch części trochę mnie zszokowały jak np. czujnik położenia wału korbowego jedyne 550 pln ale jest włoski zamiennik ciężki do zdobycia który działa bez problemu za ok 180 pln
4,0
Skrzynia biegów
ok, choć ja wolałbym dłuższą piątkę
4,0
Układ jezdny
jak na Syncro (autko sporo cięższe od standardowego) to ok oprócz standardowych napraw ( gumy stabilizatora itp.)
Komfort
4,0
Widoczność
ok szczególnie lusterka
5,0
Ergonomia
trochę mało schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moja wersja jest z klimatronikiem i tu nic dodać nic ująć działa doskonale
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasazera obok to ok ale z tyłu to niestety mało miejsca
4,0
Wyciszenie
do 110 jest jeszcze do wytrzymania potem jak dla mnie za głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
za drogi w zakupie za mało co sobą reprezenuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie licząc wcześnieszej wypowiedzi na temat czujnika to mogę dodać naprawę klimatyzacji cena ok 800 pln, oraz wypiany sprzęgła wału kardana to można stwierdzić, że może być
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Syncro 115KM 85kW
[l/100km]