słaaaabo! do miasta styknie, bo z dołu jakoś ciagnie i do ok 80-100kmh jakokoś przyspiesza (podkreślam JAKOS!!) potem żółw! powyżej 4500obr już zdycha... o wiele za słaby do tego auta. minimum 1,6 musi być, żeby chociaż spokojnie wyprzedzać, bo o wrażeniach z jazdy nie wspominam. żółtki zapewniają o wiele lepszą dynamikę z mniejszych pojemności!
4,0
Skrzynia biegów
fajnie, precyzyjnie pracuje i jest w miare zestopniowana do zbyt słabego silnika.
3,0
Układ jezdny
myślałem że golf będzie sie lepiej prowadził... ale jest najwyżej przeciętnie, przechyla sie dość, ale jest w miare komforcik
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem dobrze
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń. ew. brak zagłówków z tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
niema klimy (ciekawe czy ten silnik by ją wogóle napędził ;) haha) ale poza tym całkiem spoko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, nawet z tyłu. dobrze
3,0
Wyciszenie
silnik powyżej 3000obr słychać mocno, a powyżej 120kmh na dłuższą metę męczące.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tak złe osiągi 8-9litrów w mieście to przygnębiający wynik. na trasie ok 6-6,5 przy ok 120kmh to też żadna rewelacja. konkurencja z dalekiego wschodu pali odpowiednio 7 - 7,5 i 5 - 6 (w porównywalnych pojemnościach)
2,0
Stosunek jakość/cena
dużo kasy - mało przyjemności i wiele nerwów...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często jakiś drobiazg sie sypnie. tu jakiś wężyk, tu pilot centrala tu jakaś lapmka, tu osłonka. nienajgorzej ale miałem nadzieje na niemiecką solidność.... jakaś bajka chyba.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
źle z takiego prostego powodu że 11letni golf gnije! z każdej strony! progi, drzwi, dach, błotniki i wiele innych miejsc... kolejny raz myślałem, że niemiecka precyzja sie ukaże w golfie... dupa! to już opel chyba mniej gnije.
poza tym zawór pęknięty, pompa wody i paliwa do wymiany i alternator chyba 2 raz.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]