OK, ale do 10 lat od produkcji , potem do pozbycia sie - bo zaczyna sie skarbonka
Wrażenia
3,0
Silnik
Do kiedy auto nie mialo 8 lat ,bylo OK. Potem zaczelo byc róznie. Aktualnie dosc awaryjny silnik. Co roku naprawy kosztuja mnie ok 1000 zł łącznie.
Oleju nie bierze, od wymiany do wymiany bez dolewki. na pełnym syntetyku całe zycie . Ostatnio zmienilem juz na polsyntetyk.
4,0
Skrzynia biegów
Od kilku lat , lekki problemik z 2 ką i czwórka. Ale to chyba raczej wina sprzegła.... jednak wciaz jedzi ;)
3,0
Układ jezdny
Tylni pas i walenie na dziurach czy przejazdach kolejowych , to czesto spotykana przypadłość trojek...
Kłania sie u prawie wszystkich wymiana gum w zawieszeniu
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK
3,0
Ergonomia
Fotele byly szczytem wygody w latach 90-tych, gdy sie człowiek przesiadal z gorszych aut na połke wyzej, ale teraz - to juz lamus (oczywiscie jesli chodzi o standard)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wymieniona nagrzewnica, kratki wentylacji w kabinie- to totalna fuszera widoczna w kazdym chyba modelu. Wypadaja i łamią sie zabki
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co tu gadac. Srednia przestrzen, zadnych luksusów
3,0
Wyciszenie
Po kilku dobrych latach , uszczelki wokół drzwi, przepuszczaja znacznie wiecej szumów z zewnatrz niz kiedys
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG w cyklu mieszanym miejskim - 9l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Zbyt wysoka cena , w sostunku do komfortu. Mysle ze nieadekwatna do dzisiejszych czasów
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w ciagu 8 lat z tego co pamietam :
uszczelka po głowica, pompa oleju, pompa wody , cylinderki hamulców, sprzegło, skrzynia biegów , nagrzewnica,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 55KM 40kW
[l/100km]