Silnik
: Mimo, że niezawodny to w moim egzemplarzu bardzo uciążliwa głośna praca
Inne
: Awaryjny szyberdach
3,0
Całokształt
Jako mój pierwszy samochód dał mi dosyć mocno w kość. Pomimo ładnej sylwetki i świetnego koloru grafitowego nie pozwolił mi się w sobie zakochać.
Wrażenia
2,0
Silnik
W moim egzemplarzu silnik pracował bardzo głośno i właściwie był słyszalny z drugiego końca miasta.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadziło się dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, nigdy żaden słupek mnie nie zaskoczył.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętnie. Kubek z kawą musiałem wciskać w schowek w drzwiach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jako kierowca nie narzekałem.
2,0
Wyciszenie
Przy moim głośno pracującym silniku jazda samochodem była bardzo męcząca. Kiedy grzebałem pod kierownicą znalazłem jakąś watę czyli wygłuszenie było. Jednak niewystarczające.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dotąd najekonomiczniejszy samochód jakim jeździłem. Spalanie schodziło poniżej 4 litrów, a ceny części są przystępne.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przereklamowane drogie samochody. Lepiej kupić jakiegoś francuza lub japońca, które w wielu wypadkach będą solidniejsze przy dużo niższej cenie. Nie poddawajcie się stereotypom.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podwozie strasznie gnije. Rdza przeżerała podłogę na wylot, progi były w takim stanie, że strach podnosić na lewarku. Ale trzeba było podejmować ryzyko bo co chwilę miałem problemy z tłumikiem. Zabezpieczenie przed korozją w tym aucie jest jakimś nieporozumieniem. Poza tym u mnie głośna praca silnika i rozkładanie rąk mechanika na ten problem.
Kolejnym problemem jest szyberdach elektryczny, który często psuje się w tym samochodzie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej poważniejszej awarii nie miałem, a w trasie tylko raz stanąłem jak mi tłumik spadł na asfalt.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]