Silnik
: elastyczność, dynamika i bardzo małe spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: w tym wieku auta bardzo szybko gniją progi i nie ma za co podnieść auta oryginalnym podnośnikiem na korbkę, najlepszy w tym wypadku taki podjazdowy
Silnik
: przepływomierz, bardzo drogi oryginalny PIERBURG
4,0
Całokształt
Bardzo fajne auto i niezawodne jak się o nie dba
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na te kilometry to super, trochę ślini koło filtra, pali bez problemu, mróz czy upał na dotyk
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie dobrze, trochę haczy 2 przy redukcji, ale to pewnie z racji wieku
4,0
Układ jezdny
jak na polskie drogi dobrze sobie radzi, wysiadają łączniki stabilizatora i tuleje wahaczy tylnych
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie dobra, dobra widoczność w lusterkach
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i nie trzeba niczego szukać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klimę więc z parowaniem szyb niema problemu, w zimie trzeba odczekać nim się zagrzeje, ale potem już ciepło i przyjemnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dużo miejsca, z tyłu dość rosłe i tęgie osoby będą narzekać
4,0
Wyciszenie
mogło by być lepsze, przy 100 - 120 km/h fajnie mruczy potem już głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo mało pali, w trasie 100 - 110 wyszło mi 4,2 w mieście latem 5,8, zimą 6,8.
3,0
Stosunek jakość/cena
cena nie adekwatna do wieku auta, płaci się w tym wypadku za literki \"TDI\". Trzymają wysoką cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
palące się żaróweczki konsoli centralnej
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poza panewkami i szczotkotrzymaczem w rozruszniku oraz przepływomierzem to nic się nie stało
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]