Kupiłem go w Niemieckim komisie przy salonie VW jako bezwypadkowy. W domu przy słońcu zobaczyłem że na każdym elemencie karoserii jest inny odcień ( musiał być obity jak gruszka ), ale był na tyle dobrze zrobiony, że po za drobnymi plamkami nic mu nie dolega. Jeżdże po dziurawych górskich drogach, na krótkich odcinkach ponad pięć lat i poza normalnie zużywającymi się elementami ( które w większości można zrobić samemu ), paliwem i ubezpieczeniami nic mnie nie kosztuje. Jak dla mnie autko rewelacja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo udany 1z, niezawodny, z niezłymi osiągami ( mimo że ustawiony na oszczędność ) i to tylko 90KM. Ponad 28tys.( licznik pewnie cofnięty )i nie bierze grama oleju, trochę go słychać, ale to dla mnie muzyka.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę \"ciasny\" wsteczny i tyle.
5,0
Układ jezdny
Jeżdżę po fatalnych górskich drogach, tylko raz wymieniłem amortyzatory, końcówki drążków, gumy w wachaczu i tylnym wózku, oraz łożyska w prawych kołach. Wyszło niedrogo i prawie wszystko można samemu.
Komfort
4,0
Widoczność
W jedynce było lepiej, ale to nie to czasy.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaby nawiew na na dół szyby, pióra wycieraczek zimą przymarzają i szybko je obladza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zimą zamarzają zamki w przednich drzwiach, zwłaszcza przy pierwszych mrozach. `
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]