Jedynie jeżeli będziemy o niego należycie dbali, będziemy mieli z niego pożytek i satysfakcje.
Wrażenia
5,0
Silnik
Prężny, mocny i niezawodny. Mój model z zrobionym przez profesjonalną firmę chiptunningiem z 90 KM został \"podkręcony\" na 117KM przy 292 nm. 30 tyś km przejechanych i nic, żadnych problemów ani z silnikiem ani jego najbliższymi komponentami. Niskie spalanie i naprawde b.dobre przyspieszenie to jego największe atuty. Warunek - przestrzegać podstawowych zasad posiadania silnika TDI.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem ciężko wrzucić jedynkę lub wsteczny, pozatym bezbłędnie. Skrzynia nieremontowana od nowości.
4,0
Układ jezdny
Seryjne zawieszenie, dobrze trzyma sie drogi jedynie na 16 calowych felgach. Twardo.
Komfort
5,0
Widoczność
Widze wszystko i wszystkich, parkowanie jest przyjemnością a inne manewry drogowe bez \"zwątpienia\"
4,0
Ergonomia
Wygodny , bez rewelacji. Ale jak na tę klasę samochodu jestem zadowolony.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocne, raz mi już padł wentylator. Koszt używanego : 50 zł. A wieje tak że trzeba oczy mrużyć przy maximum.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno po bokach . Pasażerowie spoko, jak narazie nikt nie narzekał (4/5 drzwi)
3,0
Wyciszenie
Stosunkowo głośna praca silnika na postoju. Do 130 km/h jest całkiem cicho. Pozniej juz wiatr i silnik dają o sobie znać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w utrzymaniu, mało pali. Nawet jak sie zepsuje to finansowo nas nie wykończy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Troche za drogi jak na ten segment rynkowy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienione od 2008 roku (30 tyś km) :
-alternator i wszystko to co go otacza (ok 600zł)
-łożyska w tylnich kołach (jakos 80zl)
-chamulce w przednich (400zł najlepsze wzialem)
-wentylator (50 zl za uzywany)
-jeden siłownik od centralnego zamka (100zl z montazem)
-poduszki silnika (całkowity koszt okolo 450zl)
-sprzeglo (sachs) 500zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic powazniejszego jeszcze nie bylo
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]