Dynamiczne i oszczedne auto ale spodziewalem sie mniejszej awaryjnosci. Idealne na trasy sztywne zawieszenie i elastyczny silnik.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nienajwyższa kultura pracy, naprawde dobra elastycznosc i niezle przyspieszenie. 110KM daje rade ale zmienna geometria przeplywu spalin zapycha sie na polskim paliwie. Od niedawna wpięty box podnoszacy moc do okolo 140 KM teraz chodzi jak przecinak i malo co startuje ze swiatel...spalanie wzroslo okolo 0,5 do litra przy normalnej jezdzie nieco wiecej jak zacznie sie szalec. Predkosc 210 km/h i szedl dalej:D
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą nie do konca precyzyjnie czasem problemy z haczaca jedynka po wymianie sprzegla znacznie lepiej.
4,0
Układ jezdny
Wersja GT strasznie sztywna ale prowadzenie w zakrecie perfekcyjne. Na polskich bezdrozach ciezko jezdzic szczegolnie na oponach 195/50/15.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez wiekszych zastrzezen dobre lusterka z martwym polem.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu jak to w niemieckich autach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja z zamknietym obiegiem daje rade. Silnik nagrzewa sie wolno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakujaca ilosc miejca jak na auto tej klasy. Z przodu pelna swoboda dobre fotele kubelkowe.
4,0
Wyciszenie
Diesel jak diesel na postoju halasuje szczegolnie rano. podczas jazdy ok powyzej 160-170 szum powietrza przy szybach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny czesci umiarkowane duzo zamiennikow. Spalanie przy dynamicznej jezdzie miejkiej nie przekracza 6 L.
4,0
Stosunek jakość/cena
Duzo zaplacilem i duzo wlozylem ale tez duzo jezdze. Ciezko wrozyc jakby sie spisalo inne auto tych warunkach.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lekko toporny ale lubia sie psuc jakies pierdoly z ktorymi da sie zyc.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Głownie czesci eksploatacyjne ale wieczne problemy z turbosprezarka.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]