Silnik
: Mało pali, golf III z tym silnikiem to istny pocisk
5,0
Całokształt
Rewelacyjny silnik, przy małej wadze auta doskonala elastycznośc spalanie i przyspieszenie. Wkładając odrobine serca można zrobic na prawde fajne autko GERMAN STYLE.
Bardziej kultowy jest tylko silnik 2.8 VR6 - ale on duzo pali i jest ciężki w naprawach
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjna dynamika w stosunku do spalania ON, kultura pracy jak to diesel, odgłos twardej pracy jednostki
3,0
Skrzynia biegów
Czasami problemy z wrzuceniem 1szego biegu
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko zaczyna ogrzewać wnętrze w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
jak sie rogrzeje to jest cichy. Warto kupic oslone pod silnik - duzy efekt wygluszenia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja! Przy jeździe miasto \"ciągle gaz do dechy\" 7 litrów, przy normalnej jezdzie 5 litrów ON
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta z silnikiem AFN 110 KM TDI są najdroższe, ale to akurat jest uzasadnione osiągami i spalaniem ON.
VW trzymaja ceny, ale ułatwieniem jest łatwość w odsprzedaży
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wentylator nawiew padł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]