Golf III jest idealny na pierwszy samochód ekonomiczny, trwały, o przyzwoitym bagażniku i ładnej linii nadwozia, można dodać elementy by podnieść jego atrakcyjność alufelgi itp. ale z umiarem by masz pojazd nie został określony mianem \"wieśwagena\"
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o mocy 75KM bez rewelacji, ale za to ekonomiczny, średnie spalanie na poziomie 5-6 litra przy spokojnej jeździe i standardowych oponach (moje \"205\" biorą koło 6-7 litra). W TD-ku można podnieść moc z głową do ok 100KM i taki zabieg mam zamiar zastosować mając na uwadze że będzie więcej palił w końcu to cena za większą \"radość\" z jazdy. Oczywiście silnik ten posłuży długo jeśli był jest i będzie eksploatowany i serwisowany na odpowiednich komponentach i częściach, a chodzi mi tu o rope zamiast oleju opałowego i przyzwoitych, a nie najtańszychczęściach.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Golf III ma bardzo dobre właściwości jezdne nie \"huśta\" nim na prawo i lewo oczywiście przy rozsądnym ogumieniu w swoim zastosowałem 205/40 R17 w zakrętach trzymie idealnie ale wiadomo niski profil trzeba uważać. Rozsądny kompromis pomiędzy trwałością a ekonomicznością.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1.9 TD tylko raz mnie zawiódł gdy w niskiej temperaturze padł akumulator ale odpaliłem go na tzw. popych i wróciłem do domu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW
[l/100km]