Silnik
: fabrycznei ma tylko 75 km i to nie gwarantuje rewelacji. natomiast latwo mozna podniesc moc, nie zwiekszajac zuzycia paliwa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: mocowanie koła pasowego paska rozrządu na wale korbowym. wada fabryczna. scinajacy klin na wale
Karoseria
: rdza kocha golfy 3
Układ elektryczny
: drobne problemy z nawiewem i troche wieksze z elektrycznym szyber dachem
2,0
Całokształt
mama nadzieje, ze kolejne generacje beda troche poprawione
Wrażenia
4,0
Silnik
fabryczne 75 koni troche malo, ale mozna bajecznie latwo podkrecic boost pin w pompie wtryskowej i jest duzo lepiej a pali tyle samo
2,0
Skrzynia biegów
latwo przypadkowo wrzucic wsteczny zamiast jedynki, czasem dwojka nie chce sie wkleszczyć, ale to szczegol
2,0
Układ jezdny
nie jest tragicznie, ale auto nie prowadzi sie zbyt pewnie. zato przy wyzszych predkosciach jest ok
Komfort
4,0
Widoczność
normalnie
4,0
Ergonomia
normalnie. fajny shcowek na kasety i na szczescie mozna sobie w jego miejsce zamontowac schowek na plyty ( szufladki)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń. po prostu normalnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto dosc szerokie. wystarczajaca ilosc moejsca.
4,0
Wyciszenie
silnik diesla dobrze wyciszony. podwozie troche slychac.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na diesla przecietnie. miasto przy w miare powsciagliwej jezdzie - 6,5 litra ropy. trasa przy srednio 130-140 okolo 5,5-6 litrow ropy. dobrtze, ale nie rewelacyjnie. na oleju opalowym chodzi bardzo ladnie, ale nei testowalem dlugodystansowo
1,0
Stosunek jakość/cena
auto trzyma cene. niestety teoria, ze to volkswagen, i ze jeszcze dlugo pojezdzi jest złudna.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
moje auto ma juz 15 lat, wiec troche moze sie psuc. no i sie psuje. blacha trzyma sie slabo. duzo rdzy. podwozie miejscami rdzewieje, progi do wymiany. elektryczny szyber do naprawy ( czesta usterka w golfach 3) nawiew szfankuje, drzwi sie obwiesiły.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
głownie problem z silnikiem i kółkiem napedzajacym pasek rozrządu i wieloklinowy. Czesto w silnikach 1.9TD luzuje się ono na wale korbowym - wada fabryczna. stwarza to poważne zagrozenia dla paska rozrządu. poluzowanie koła moze skończyc się wymianą całego silnika.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 75KM 55kW
[l/100km]