Dźwięk VR6 jest nie do pobicia, a pospolite nadwozie 3 generacji czyni go prawdziwym wilkiem w przebraniu. Bez problemu wyprzedza znacznie nowsze pojazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, szkoda że kończy się na 230kmh
3,0
Układ jezdny
Napęd syncro 4x4, jazda prawie jak w gokartem.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Na pewno żony z dziecmi do niego się nie załaduje. Bagażnik podniesiony niż w zwykłym golfie. Napęd syncro musi mieć miejsce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W końcu to 3 litry z 1997. Normy były inne i ceny paliw też :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.9 VR6 Syncro 190KM 140kW
[l/100km]