Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

PIOTRGABRYS@POCZTA.ONET.PL, 18 lat temu
Silnik 2.8 VR6 174KM 128kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 235 tys. km
Volkswagen Golf III Hatchback 2.8 VR6 174KM 128kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
3,62
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
IDEALNE AUTO DLA WARIATA DROGOWEGO. GORZEJ JEŚLI JEŹDZI EMERTY --WTEDY ZAGŁADA LEPIEJ MANUAL NIŻ AUTOMAT. RAZ MIAŁEM OKAZJE PORÓWNAĆ Z INNYM VR6 (MÓJ BYŁ JESZCZE PRZED REMONTEM I POPRAWKAMI) I WYPADŁEM KIEPSKO. TERAZ JEST O WIELE LEPIEJ.GAZ BRC DOBRA RZECZKOSZT CZĘŚCI 4250 ZŁ
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK ELASTYCZNY ZARÓWNO W NA DOLNYCH JAK I GÓRNYCH OBROTACH JEŚLI KTOŚ WYMIENIA ŁAŃCUCHY ROZRZĄDU TO NIE OSZCZĘDZAJCIE WYMIEŃCIE OBA +2ŁYŻWY I NAPINACZ ORGINALNE NIE JAKIEŚ PODRÓBKI ---ZNAM KOMBINATORÓW CO POZRYWALI ZAMIENNIKI MIMO ZE JEŻDŻĄ ´´OSTROŻNIE´´, CZĘSTA USTERKA USZCZELKA GŁOWICY MIEWA WYCIEKI NA ŚRODKOWYCH TŁOKACH U MNIE MIAŁA I ZDARZAJĄ SIĘ WYPŁUKANIA POWIERZCHNI POD I NAD USZCZELKĄ GŁOWICY --KLEJ ALU DAJE RADY JAK NIE TO SPAWANIE-ALE ALU WYSTARCZA
4,0
Skrzynia biegów
DOBRZE ZESTOPNIOWANA JA MAM MANUAL 2D. ŚWIETNE 1 2 I 3 DŁUGIE PRZEŁOŻENIA MIEWA WYCIEKI NA SIMERINGACH PRZY WAŁACH PĘDNYCH --NORMALNE PRZY TYM PRZEBIEGU POZA TYM BEZ ZASTRZEŻEŃ A JAK CO TO UZYWKI JUZ OD 1000 ZŁ
3,0
Układ jezdny
MAIŁEM AWARIĘ -PĘKŁA LISTWA WSPOMAGANIA NA PÓŁ NA SKUTEK PRZERDZEWIAŁEŚ ŚRUBY MOCUJĄCEJ.ZDARZA SIĘ BARDZO RZADKO PADŁO NA MNIE DOBRZE DZIAŁA WSPOMAGANIE -PRZEŁOŻYŁEM ZE STAREJ LISTWY TYLKO OBUDOWE I FREZ DZIAŁA BEZ ZASTRZEŻEŃ.ZAWIAS MIMO ŻE TWARDY NIE DAJE RADY-TO AYTO MA ŹLE UŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI-CIĘŻKI PRZÓD -OD SILNIKA I LEKKI TYŁ. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH UWAGA NA HAMOWANIE W ZAKRĘTACH BO ZARZYCA TYŁEM
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ DOBRA JEDYNIE TYLNE SŁUPKI TROCHĘ ZA SZEROKIE I NA WYJAZDACH Z BOCZNYCH CZASEM SŁABO WIDAĆ. FULL ELEKTRYKA FAJNA SPRAWA
4,0
Ergonomia
OGÓLNIE OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ZWIĄZKU Z TYM ŻE ZAŁOŻYŁEM WTRYSK FAZY CIEKŁEJ ZMUSZONY BYŁEM DO PRZERÓBEK -OBECNIE WŁASNA KONSTRUKCJA OD SEAT IBIZA 92 Z DODATKOWYM FILTREM PYŁKOWYM WŁASNEJ KONSTRUKCJI DZIAŁA BEZ ZARZUTU A NA WYGOSPODAROWANE MIEJSCE PODSZEDŁ KOMP OD GAZU NA UCHWYTACH ---DZIAŁA BEZ ZARZUTU. ZAŁOŻENIE REDUKTORA NIE OSŁABIŁO W ZNACZNY SPOSÓB NAGRZEWNICY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUTO MAŁE W ŚRODKU ALE NA TYLE WSZECHSTRONNE ŻE NIE MAM WIĘKSZYCH ZASTRZEZEŃ. 4 OSOBY OK PIĘĆ TO JUZ ZA DUŻO. FAJNE SCHOWKI I PÓŁKI POD SIEDZENIAMI Z PRZODU. WYGODNE SIEDZENIA FABRYCZNE KUBEŁKI. BAGAŻNIK PODNIESIONY O WYSOKOŚĆ BUTLI 45 LITRÓW- ZASIĘG NA 36 LIRTACH OD 200 DO 280 NAWE 300KM
3,0
Wyciszenie
NO JEST ŻLE.ALE SAM JESTEM SOBIE WINNY NA FABRYCZNYM UKŁADZIE DOLOT I WYDECH BYŁO WIELE CISZEJ. POZA TYM OPONY TEŻ ROBIĄ SWOJE ALE TO MOŻNA AKURAT ZMIENIĆ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DUŻY SILNIK SWOJE SPALI 80KMH TRASA 12 LIRÓW/ GAZ 160KMH TRASA 17 LITRÓW /GAZ >160 + DYNAMICZNIE NAWET DO 21 LITRÓW. ALE CO TO JEST PRZY OBECNYCH NISKICH CENACH PALIWA ----DOBRZE MIEĆ GAZ I NIE JAKĄŚ INSTALACJE MONTOWANĄ PRZEZ WYNALAZCĘ TYLKO SEKWENT-UWIERZCIE SZYBKO SIĘ ZWRÓCI
3,0
Stosunek jakość/cena
ZA 6000 ZŁ MASZ DO OPŁAT DO...ANEGO CO Z TEGO JAK I TAK MUSISZ ZAWSZE DOŁOŻYĆ -DOŁOŻYSZ SAM TO WIESZ CO MASZ. NA ALLEGRO SĄ I ZA 12500 TO TROCHE DUŻO ALE JEŚLI MA UDOKUMENTOWANE RACHUNKAMI KOSZTY NAPRAW TO WIEM ŻE WARTO BO JA DO MOJEGO DOŁOZYŁEM 6000ZŁ I W ZAKUPIE TEŻ WYSZEDŁ 6000. OGÓLNIE WYMAGA KOSZTÓW JAK KAŻDE AUTO. W PLANACH MK4 R32. POZDRAWIAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DROBIAZGI OK SKRZYPI TYLKO TAPICERKA MIEJSCAMI. ŚWIETNE ZAWIASY DZWI -MIMO WAGI NIE OBWISAJĄ. WARTO WYMIENIĆ PALEC KOPUŁKI I KOPUŁKĘ JEŚLI MACIE NA KOPUŁCE JEŚLI CEWKI TO JESZCZE LEPIEJ. DOBRE KABLE WN TEŻ WAŻNE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZŁAMANA LISTWA WSPOMAGANIA URWAŁEM PIASTĘ TYŁ LEWE KOŁO ---ORÓCIŁO MNIE PO WYSTRZALE OPONY PRZY 180- CUDEM ŻYJE I NIC MI SIĘ NIE STAŁO-SAM NIE WIEN JAK TO ZROBIŁEM OBRÓCIŁO MNĄ DWA RAZY DOBRZE ŻE STRZELIŁ TYŁ A NIE PRZÓD BO BY PO MNIE BYŁO

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf III Hatchback