IDEALNE AUTO DLA WARIATA DROGOWEGO. GORZEJ JEŚLI JEŹDZI EMERTY --WTEDY ZAGŁADA
LEPIEJ MANUAL NIŻ AUTOMAT. RAZ MIAŁEM OKAZJE PORÓWNAĆ Z INNYM VR6 (MÓJ BYŁ JESZCZE PRZED REMONTEM I POPRAWKAMI)
I WYPADŁEM KIEPSKO. TERAZ JEST O WIELE LEPIEJ.GAZ BRC DOBRA RZECZKOSZT CZĘŚCI 4250 ZŁ
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK ELASTYCZNY ZARÓWNO W NA DOLNYCH JAK I GÓRNYCH OBROTACH JEŚLI KTOŚ WYMIENIA ŁAŃCUCHY ROZRZĄDU TO NIE OSZCZĘDZAJCIE WYMIEŃCIE OBA +2ŁYŻWY I NAPINACZ ORGINALNE NIE JAKIEŚ PODRÓBKI ---ZNAM KOMBINATORÓW CO POZRYWALI ZAMIENNIKI MIMO ZE JEŻDŻĄ ´´OSTROŻNIE´´, CZĘSTA USTERKA USZCZELKA GŁOWICY MIEWA WYCIEKI NA ŚRODKOWYCH TŁOKACH U MNIE MIAŁA I ZDARZAJĄ SIĘ WYPŁUKANIA POWIERZCHNI POD I NAD USZCZELKĄ GŁOWICY --KLEJ ALU DAJE RADY JAK NIE TO SPAWANIE-ALE ALU WYSTARCZA
4,0
Skrzynia biegów
DOBRZE ZESTOPNIOWANA JA MAM MANUAL 2D. ŚWIETNE 1 2 I 3 DŁUGIE PRZEŁOŻENIA MIEWA WYCIEKI NA SIMERINGACH PRZY WAŁACH PĘDNYCH --NORMALNE PRZY TYM PRZEBIEGU
POZA TYM BEZ ZASTRZEŻEŃ A JAK CO TO UZYWKI JUZ OD 1000 ZŁ
3,0
Układ jezdny
MAIŁEM AWARIĘ -PĘKŁA LISTWA WSPOMAGANIA NA PÓŁ NA SKUTEK PRZERDZEWIAŁEŚ ŚRUBY MOCUJĄCEJ.ZDARZA SIĘ BARDZO RZADKO PADŁO NA MNIE DOBRZE DZIAŁA WSPOMAGANIE -PRZEŁOŻYŁEM ZE STAREJ LISTWY TYLKO OBUDOWE I FREZ DZIAŁA BEZ ZASTRZEŻEŃ.ZAWIAS MIMO ŻE TWARDY NIE DAJE RADY-TO AYTO MA ŹLE UŁOŻONY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI-CIĘŻKI PRZÓD -OD SILNIKA I LEKKI TYŁ. PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH UWAGA NA HAMOWANIE W ZAKRĘTACH BO ZARZYCA TYŁEM
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ DOBRA JEDYNIE TYLNE SŁUPKI TROCHĘ ZA SZEROKIE I NA WYJAZDACH Z BOCZNYCH CZASEM SŁABO WIDAĆ. FULL ELEKTRYKA FAJNA SPRAWA
4,0
Ergonomia
OGÓLNIE OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W ZWIĄZKU Z TYM ŻE ZAŁOŻYŁEM WTRYSK FAZY CIEKŁEJ ZMUSZONY BYŁEM DO PRZERÓBEK -OBECNIE WŁASNA KONSTRUKCJA OD SEAT IBIZA 92 Z DODATKOWYM FILTREM PYŁKOWYM WŁASNEJ KONSTRUKCJI
DZIAŁA BEZ ZARZUTU A NA WYGOSPODAROWANE MIEJSCE PODSZEDŁ KOMP OD GAZU NA UCHWYTACH ---DZIAŁA BEZ ZARZUTU. ZAŁOŻENIE REDUKTORA NIE OSŁABIŁO W ZNACZNY SPOSÓB NAGRZEWNICY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUTO MAŁE W ŚRODKU ALE NA TYLE WSZECHSTRONNE ŻE NIE MAM WIĘKSZYCH ZASTRZEZEŃ. 4 OSOBY OK PIĘĆ TO JUZ ZA DUŻO. FAJNE SCHOWKI I PÓŁKI POD SIEDZENIAMI Z PRZODU. WYGODNE SIEDZENIA FABRYCZNE KUBEŁKI. BAGAŻNIK PODNIESIONY O WYSOKOŚĆ BUTLI 45 LITRÓW- ZASIĘG NA 36 LIRTACH OD 200 DO 280 NAWE 300KM
3,0
Wyciszenie
NO JEST ŻLE.ALE SAM JESTEM SOBIE WINNY NA FABRYCZNYM UKŁADZIE DOLOT I WYDECH BYŁO WIELE CISZEJ. POZA TYM OPONY TEŻ ROBIĄ SWOJE ALE TO MOŻNA AKURAT ZMIENIĆ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DUŻY SILNIK SWOJE SPALI
80KMH TRASA 12 LIRÓW/ GAZ
160KMH TRASA 17 LITRÓW /GAZ
>160 + DYNAMICZNIE NAWET DO 21 LITRÓW. ALE CO TO JEST PRZY OBECNYCH NISKICH CENACH PALIWA ----DOBRZE MIEĆ GAZ I NIE JAKĄŚ INSTALACJE MONTOWANĄ PRZEZ WYNALAZCĘ TYLKO SEKWENT-UWIERZCIE SZYBKO SIĘ ZWRÓCI
3,0
Stosunek jakość/cena
ZA 6000 ZŁ MASZ DO OPŁAT DO...ANEGO CO Z TEGO JAK I TAK MUSISZ ZAWSZE DOŁOŻYĆ -DOŁOŻYSZ SAM TO WIESZ CO MASZ. NA ALLEGRO SĄ I ZA 12500 TO TROCHE DUŻO ALE JEŚLI MA UDOKUMENTOWANE RACHUNKAMI KOSZTY NAPRAW TO WIEM ŻE WARTO BO JA DO MOJEGO DOŁOZYŁEM 6000ZŁ I W ZAKUPIE TEŻ WYSZEDŁ 6000. OGÓLNIE WYMAGA KOSZTÓW JAK KAŻDE AUTO. W PLANACH MK4 R32. POZDRAWIAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DROBIAZGI OK SKRZYPI TYLKO TAPICERKA MIEJSCAMI. ŚWIETNE ZAWIASY DZWI -MIMO WAGI NIE OBWISAJĄ.
WARTO WYMIENIĆ PALEC KOPUŁKI I KOPUŁKĘ JEŚLI MACIE NA KOPUŁCE JEŚLI CEWKI TO JESZCZE LEPIEJ. DOBRE KABLE WN TEŻ WAŻNE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZŁAMANA LISTWA WSPOMAGANIA
URWAŁEM PIASTĘ TYŁ LEWE KOŁO ---ORÓCIŁO MNIE PO WYSTRZALE OPONY PRZY 180- CUDEM ŻYJE I NIC MI SIĘ NIE STAŁO-SAM NIE WIEN JAK TO ZROBIŁEM OBRÓCIŁO MNĄ DWA RAZY DOBRZE ŻE STRZELIŁ TYŁ A NIE PRZÓD BO BY PO MNIE BYŁO
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]