Dzwiek tego silnika napewno Powali wszystkich na kolana :) + stożek i jest prawdziwa symfonia !!
3,0
Skrzynia biegów
JAk to Skrzynie w Vr6 ja kktos chce szybciej jezdzic itp... Trzeba sie liczyc ze skrzynia wkoncu padnie (w vr6 jest za slaby mechanizm rożnicowy i pada ) ja juz wymieniałem skrzynke ...cena 1000-1500 zł :)
4,0
Układ jezdny
Heh co do Zawieszenia SERYJNE jest naprawde Bardzo dobrze dobrane do tego autka bo na takim go kupilem ( I sie ZDZIWIŁEM ) Teraz mam Gwinta to inna bajka .... :)
Komfort
4,0
Widoczność
Zalerzy w ktora strone sie patrzy :P ale ogulnie jest Git !!! najwazniejsze ze slupki nie przeszkadzaja ..
4,0
Ergonomia
hmm
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ja niemam problemow ale muj koleszka dmucha juz tylko na 2 :P
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w 4 idealnie ale i w 5 morzna pojechac
4,0
Wyciszenie
Mi powyrzej 190 uszczelki nie pelnią swojej roli !! ale do 190 JEST GIT !!! jak ktośma 1,8 to niema tu problemu ;P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystkim pali tak durzo morze zajechane mi w miescie malym pali (12 litrow) w durzym ok 13 na trasie do 9 moge nawet zejsc ale wtedy musze mulic 90 :) ale ogulnie Sam sie zdziwiłem co do spalania
4,0
Stosunek jakość/cena
sądze ze miło wyrwac vr6 w tych czasach z niemiec za niecale 2000 euro :)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mfa przy kierownicy szfankuje i schowek morze sie juz nigdy nie otworzyc :O
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Heh Tylna klapa w golfach to chyba najgorsze i TE skrzynie w wersji VR6 !!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]