VR6 to jena z bardziej udanych konstrukcji.
Wspaniała baza do tuningu.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka i precyzyjna.
Dużo lepsza niż w zwykłym 2.8 AAA FWD
5,0
Układ jezdny
Napęd na 4 koła to gadżet nad gadżetami.
Doskonały na trudne warunki i przy dynamicznym ruszaniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w kazdym Golfe. Czyli OK.
4,0
Ergonomia
Coś za coś.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w każdym Golfe.
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze ale mogłoby być lepiej.
Niestety ten silnik nie nalezy do najcichszych.
Ale rekompensuje to wspaniałym i niepowtazalnym dźwiękiem jaki wydaje.
Można go słuchać zamiast radia, bo dla prawdziwych entuzjastów brzmi jak wspaniała muzyka.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety nie jest najlepiej.
3 litrowy silnik musi swoje wypić.
Części są drogie i trudno dostępne ze wzgledu na rzadkość występowania tego modelu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak każdy Golf cenę ma raczej korzystną.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
prktycznie nie ma do czego się przyczepić.
Mormalne naprawy ekspuatacyjne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów mogłaby być mocniejsza.
Jej wytrzymałość to prawdziwa "Pięta Ahillesa" wszystkich VR-ó.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]