Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

Roger84, 17 lat temu
Silnik 2.0 GTI 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 16 tys. km
Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 GTI 16V 150KM 110kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochod o ogomnej mocy jak na swoja mase jednak duzo pali i trzeba sie liczyc z czestym tankowaniem. Szczegolnie jesli lubi sie zaszalec.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomite osiagi. Niesamowite przyspieszenie. Zaden samochod o podobnych parametrach nie ma zadnych szans w sensie predkosci i dynamiki a w tyle moga zostac nawet zjezdzone M3 jezdzace po naszych drogach z podobnego rocznika.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia idealnie dopasaowana do tego sportowego silnika, plynne i szybkie przlozenia. Problemem moga byc niektore wersje, w ktorych wrzucenie jedynki podobne jest do wrzucania biegu wstecznego i wymaga wyczucia.
4,0
Układ jezdny
Samochod dobrze trzyma sie drogi jednak nieraz potrafi nim rzucic na zakretach czy przy delikatnych ruchu kierownicy na prostej.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy maksymalnym obnizeniu fotela nie widac praktycznie wogole przedniej maski przez co jezdzi sie bardziej na wyczucie. Z tylu widocznosc takze nie najlepsza.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochod w tej kwestii spisuje sie idealnie. W zime nawet przy minusowej temperaturze grzeje po chwili jak sobie zyczymy. Z nawiwewem zimnym w lato sytuacja jest taka sama. Nawiew na szyby identycznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji z mniejsza farbyczna kierwonicą, kierowca moze poczuc sie komfortowo jednak miejsca moglo by byc wiecej. Z tylu w wersji 5 drzwiowej bez wiekszych problemow.
4,0
Wyciszenie
Samochod opowiednio wyciszony do tak mocnego silnika przy malej masie. Nawet przy duzych obrotach nie ma zbyt duzego halasu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cos za cos. Duza moc, potezny silnik na mala mase i duze spalanie albo maly silnik i male spalanie. Ten samochod naprawde lubi "wypic" i jest tylko dla osob z zasobym portfelem. Jesli ktos lubie depnac i poszalec to szarpnie go to naprawde mocno po kieszeni. Naprawy serwisowe takze nie sa zbyt tanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Aktualnie za tak mocny samochod ceny nie sa zbyt wygorowane. Wazne jednak aby trafic dosc zadbany i nie zjezdzony egzemplarz, o co moze ne byc latwo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochod ma tendencje do psucia sie wlasnie w tej kwestii. Nie wiedziec czemu w egzemplarzu, ktorym mialem okazje jezdzic, nie tylko popsula sie klamka od showka ale poprostu odpadla. W niektorych egzemplarzach awaryjny szyberdach, ktorego naprawa kosztuje naprawde wielkie pieniadze. Takze w niektorych egzemplarzach szyberdach potrafi poprostu przeciekach.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochod raczej zbyt szybko sie nie psuje. Nie ma z tym wiekszych klpotow jednak w zwiazku z niskim zawieszeniem nalezy pamietac, ze trzeba unikac wszelkich dolow i nierownych jezdzni szczegolnie poza miastem bo moze sprawic to naprawde spory problem.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 GTI 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III Hatchback