praca silnika stoi na wysokim poziomie, chociaż przy wysokich obrotach ... wyłączam radio i to jest to !!!
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów pracuje jak powinna, żadnych awarii, zgrzytów itp.
5,0
Układ jezdny
posiadane zawieszenie nie jest seryjne - pakiet sportowy Bilstein´a - to jest właśnie to za co tuningowcy cenią swoje auta, super przyczepność przy jeździe w zakrętach !
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Sportowe fotele Recaro trzymają jak trzeba, wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie działają bezproblemowo, klimatyzacja też.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W posiadanej 3 drzwiowej wersji jest z przodu ok, lecz z tyłu ponieważ jestem wysoki - bedzie też dobrze ale dla małych dzieci, wyższe osoby będą marudziły na dłuższej trasie :-)
4,0
Wyciszenie
Odpowiednie w latach produkcji auta, w dzisiejszych czasach - do akceptacji warunkowej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa latem i na dłuższych trasach (ponad 50 km) jest zadowalająca, lecz zimą po mieście rzadko spada poniżej 11l/100km, ostra jazda polecam po rozgrzaniu silnika do 90stC przy wolnej jeździe do 90km/h - nie przekroczy 9.5l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niemiecka solidność, choć latka lecą ...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkałem się, choć do tego modelu części są nie ma co ukrywać drogie !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 16V 150KM 110kW
[l/100km]