Układ elektryczny
: wiek samochodu daje o sobie znać
5,0
Całokształt
Wspaniały samochód, niezawodny, szybki, oszczędny, bezpieczny, trwały, jeśli trafi się niezajechany egzemplarz (co w dzisiejszych czasach nie jest łatwe) będze służył długie lata. Tuningowanie go jest poprostu świętokractwem!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nawet jak na dzisiejsze czasy sprawuje się doskonale, zbiera się już od 2000 obr/min, bez trudu bierze nawet nowe podrasowane samochody
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo wytrzymała, biegi wchodzą precyzyjnie, i przyjemnie
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po torach, bardzo precyzyjne prowadzenie, czasem da się wyczuć minimalną podsterowność
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna we wszystkich kierunkach
5,0
Ergonomia
Bardo wygodnie, wszystko na swoim miejscu i w zasięgu ręki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód był sprowadzony z Włoch więc prawdopodobnie jest dostowany do tamtejszych warunków, klima chodzi idealnie, jednak w zimie bywa chłodno i parują szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód tej klasy wszystko jest OK z tyłu spokojnie mogą podrużować 4 osboy
5,0
Wyciszenie
Cichy na trasie, przy ostrzejeszej jeździe słychać przyjemny basowy warkot
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na "Zakopiance" potrafi zejść do 6,1L , po mieście ok 12l LPG, choć i w skrajnych warunkach weźmie "ile mu się wciśnie"
4,0
Stosunek jakość/cena
Kosztował 10 000, nie jest to mało gdyż podobne modele można kupić omal że za pół tej ceny, ale opłacało się, przez 50 000 przebiegu nie licząc części eksploatacyjnych (wymienianych gdy ulegną zużyciu np. tuleje gumowo-metalowe czy kolcki hamulcowe ) nie uległ żadnej awarii (dla przypomnienia jest już w wieku 14 lat! )
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas esksploatacji odmówiło posłuszeństwa podgrzewanie lusterek, i przełącznik zespolony
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowicie bezawaryjny
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 16V 150KM 110kW
[l/100km]