Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

Tomasz, 16 lat temu
Silnik 2.0 GTI 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 18 tys. km
Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 GTI 16V 150KM 110kW 1992-1997 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : wiek samochodu daje o sobie znać
5,0
Całokształt
Wspaniały samochód, niezawodny, szybki, oszczędny, bezpieczny, trwały, jeśli trafi się niezajechany egzemplarz (co w dzisiejszych czasach nie jest łatwe) będze służył długie lata. Tuningowanie go jest poprostu świętokractwem!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nawet jak na dzisiejsze czasy sprawuje się doskonale, zbiera się już od 2000 obr/min, bez trudu bierze nawet nowe podrasowane samochody
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo wytrzymała, biegi wchodzą precyzyjnie, i przyjemnie
5,0
Układ jezdny
Jedzie jak po torach, bardzo precyzyjne prowadzenie, czasem da się wyczuć minimalną podsterowność
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna we wszystkich kierunkach
5,0
Ergonomia
Bardo wygodnie, wszystko na swoim miejscu i w zasięgu ręki
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód był sprowadzony z Włoch więc prawdopodobnie jest dostowany do tamtejszych warunków, klima chodzi idealnie, jednak w zimie bywa chłodno i parują szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochód tej klasy wszystko jest OK z tyłu spokojnie mogą podrużować 4 osboy
5,0
Wyciszenie
Cichy na trasie, przy ostrzejeszej jeździe słychać przyjemny basowy warkot
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na "Zakopiance" potrafi zejść do 6,1L , po mieście ok 12l LPG, choć i w skrajnych warunkach weźmie "ile mu się wciśnie"
4,0
Stosunek jakość/cena
Kosztował 10 000, nie jest to mało gdyż podobne modele można kupić omal że za pół tej ceny, ale opłacało się, przez 50 000 przebiegu nie licząc części eksploatacyjnych (wymienianych gdy ulegną zużyciu np. tuleje gumowo-metalowe czy kolcki hamulcowe ) nie uległ żadnej awarii (dla przypomnienia jest już w wieku 14 lat! )
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas esksploatacji odmówiło posłuszeństwa podgrzewanie lusterek, i przełącznik zespolony
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Całkowicie bezawaryjny

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GTI 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf III Hatchback