Układ hamulcowy
: GOLF GTI posiada 4 tarczowe hamulce - auto po nacisnieciu pedalu hamulca doslownie staje w miejscu :-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: trwarde zawieszenie - łatwo można je zniszczyć nieuważna jazdą
Karoseria
: rdzawe progi
5,0
Całokształt
za małe pieniadze mozna kupic legendarne GTI i rozkoszowac sie jego historia, samochód w pełni godny polecenia nie tylko dla pasjonata motoryzacji,
Wrażenia
4,0
Silnik
115KM jak na to autko to idealne rozwiazanie, świetnie się nim jeździ, nie ma problemów z wyprzedzaniem na trasie, mocy zawsze jest pod dostatkiem
5,0
Skrzynia biegów
pomimo iż samochód ma juz 13lat to podczas jazdy nie ma na lewarku jakichkolwiek drgań, zupełnie jagby samochód wyjechał wczoraj z fabryki
Komfort
4,0
Widoczność
tylne slupki przysłaniają troche widocznośc ale od czego wkońcu są lusterka :) , do przodu widoczność rewelacyjna
5,0
Ergonomia
moj GOLF posiada regulowana kierownice w pionie, siedzenia z opcja podwyższenia więc ustawić idealna pozycję za keirownice nie jest trudno, ponadto bardzo funkcjonalna i intuicyjna deska rozdzielcza, masa róznych schowków
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód rewelacja jak wspomniałem wyżej - po zajęciu optymalnej pozycji przed kierownica mamy duzo przestrzeni dookola, z tylu wygodnie moga podrozowac dwie dorosle osoby
5,0
Wyciszenie
jako iż to wersja GTI slychac rasowy dźwięk silnika ale to w tym przypadku jest zaletą
Ekonomiczność
4,0
Stosunek jakość/cena
jak za tą klasę auta z tym wyposażeniem które posiada a także bardzo dobry stan techniczny - uważam że nie mogłbym dokonać lepszego wyboru
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy na ulicy nie zawiódł , nie było żadnych poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 116KM 85kW
[l/100km]