Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

Lechu, 17 lat temu
Silnik 2.0 116KM 85kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 116KM 85kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : GOLF GTI posiada 4 tarczowe hamulce - auto po nacisnieciu pedalu hamulca doslownie staje w miejscu :-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : trwarde zawieszenie - łatwo można je zniszczyć nieuważna jazdą
Karoseria : rdzawe progi
5,0
Całokształt
za małe pieniadze mozna kupic legendarne GTI i rozkoszowac sie jego historia, samochód w pełni godny polecenia nie tylko dla pasjonata motoryzacji,
Wrażenia
4,0
Silnik
115KM jak na to autko to idealne rozwiazanie, świetnie się nim jeździ, nie ma problemów z wyprzedzaniem na trasie, mocy zawsze jest pod dostatkiem
5,0
Skrzynia biegów
pomimo iż samochód ma juz 13lat to podczas jazdy nie ma na lewarku jakichkolwiek drgań, zupełnie jagby samochód wyjechał wczoraj z fabryki
3,0
Układ jezdny
wersja GTI ma bardzo twarde zawieszenie, niestety na polskie drogi to okazuje się dużym problemem szczegulnie na poprzecznych nierównościach jak i w koleinach
Komfort
4,0
Widoczność
tylne slupki przysłaniają troche widocznośc ale od czego wkońcu są lusterka :) , do przodu widoczność rewelacyjna
5,0
Ergonomia
moj GOLF posiada regulowana kierownice w pionie, siedzenia z opcja podwyższenia więc ustawić idealna pozycję za keirownice nie jest trudno, ponadto bardzo funkcjonalna i intuicyjna deska rozdzielcza, masa róznych schowków
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie bardzo dobre, juz od samego poczatku jazdy leci cieple powietrze, natomiast gorzej z zimnym nawiewem - zamiast niego polecam uchylic szyberdach lub okna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód rewelacja jak wspomniałem wyżej - po zajęciu optymalnej pozycji przed kierownica mamy duzo przestrzeni dookola, z tylu wygodnie moga podrozowac dwie dorosle osoby
5,0
Wyciszenie
jako iż to wersja GTI slychac rasowy dźwięk silnika ale to w tym przypadku jest zaletą
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Polecam ten silnik jedynie w wersji z gazem - koszt instalacji z butla w kole zapasowym to okolo 1,800zł , ponieważ jak przystało na starą 2 litrówke pali jak smok :), w mieście nie da się zejść poniżej 11,5 litrów gazu, trasa to okolo 9-10 litrów. Do GOLFów jest masa róznych czesci zamiennych w bardzo przystepnych cenach to wielki atut tego pojazdu
4,0
Stosunek jakość/cena
jak za tą klasę auta z tym wyposażeniem które posiada a także bardzo dobry stan techniczny - uważam że nie mogłbym dokonać lepszego wyboru
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobiazgów przycina sie elektrycznie otwieranie szyby po stronie kierowcy, oraz urwana klamka ze schowka naprzeciwko pasażera
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nigdy na ulicy nie zawiódł , nie było żadnych poważnych usterek

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
10,2
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III Hatchback