Karoseria
: 16 letnie auto i jak na razie bez śladu korozji. Lakier orginał nadal bardzo ładny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów rozsypała sie po 200 tysiącach.
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Generalnie niezawodne i nie drogie w utrzymaniu auto, ma swoje mocne i słabe strony.
Wrażenia
4,0
Silnik
2.0 ABA (wersja USA) Mocny i elastyczny. Mój po 16 latach na hamowni pokazał 109 KM na benzynie i 104 na LPG (5 lat) wiec wynik bardzo dobry
2,0
Skrzynia biegów
Pierwsza orginalna sie rozsypała druga z wyciagnieta z seata o tych samych oznaczeniach po roku zaczyna wykazywac slady zużycia.
3,0
Układ jezdny
Utwardzony GTI wiec konfort na naszych drogach żaden; dobrze trzyma w zakretach lecz zimą potrafi nastraszyć zarzucajac tyłem.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo dobre pod warunkiem ze wymienia sie termostat przed okresem zimowym koszt nie wielki a zmienia diametralnie czas nagrzewania wnetrza i odparowywania szyb. Klimatyzacja (manualna) działa rewelacyjnie żadnych problemów z nieszczelnościami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu pełen komfort siedzenia dużo miejsca i wygoda. Z tyłu gorzej (wersja trzy drzwiowa).
3,0
Wyciszenie
Duży silnik nie pierwszej młodości wydech i troche hałasu w środku jest ale tragedi nie ma.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No paliwo ten silnik to lubi tragedii nie ma ale mógł by palić troche mniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi głównie elektryczne: kierunkowskazy,szyberdach,el. szyby,oswietlenie kabiny. Z bardziej irytujących to napewno centralny zamek( pneumatyczny) bardzo wadliwe ustrojstwo trudne do zdiagnozowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów, szczotki w alternatorze (nie wiesz że siadły puki nie staniesz na drodze z braku pradu), zaśniedziałe styki na rozruszniku.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 116KM 85kW
[l/100km]