Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

maciej1233@o2.pl, 17 lat temu
Silnik 2.0 116KM 85kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 96 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf III Hatchback 2.0 116KM 85kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Rewelacja!!!
5,0
Całokształt
POLECAM. Jeżeli ktoś chce choć przez jakiś czas mieć prawdziwą przyjemność z jazdy za naprawdę nieduże pieniądze to nie ma się nad czym zastanawiać. Oprócz walorów jezdnych, jak wiadomo golf 3 jest jednym z najbardziej tuningowanych optycznie aut na świecie, więc w dzisiejszych czasach można je fajnie przerobić na 1000 sposobów jak kto lubi i nie wyda fortuny bo częsci są wszędzie i są tanie. A jeśli potrzebujesz auta bez wyrazu, ekonomicznego i chcesz się poczuć jak emeryt - kup skodę
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała konstrukcja. Świetnie dopasowany do tego samochodu. Jako że ma w sumie nie aż tak dużą moc do pojemności silnika (choć i tak zasuwa jak bolid) ma świetne przełożenia, doskonałą elastyczność i legendarną trwałość. Jest po prostu nie do zajechania i ponadto jest wręcz stworzony do gazu. A jako że ma metalowy kolektor nie trzeba mu zakładać droższej sekwencji... A na dobrze wyregulowanym gazie śmiga jak na benzynie. nie ma różnicy.
5,0
Skrzynia biegów
j.w. świetnie dobrane przełożenia. Jako że ma 2 litry pojemności ciągnie już od niskich obrotów niczym diesel, a potem jak się wkręci na 3-4 tys obrotów i odkryje swoją dibelską moc, no to już jest rewelacja.. To nie jest jak jakiś śmieszny, podrasowany, wyżyłowany silniczek 1,4 który jedzie tylko na bardzo wysokich obrotach...
5,0
Układ jezdny
Jest twardzy niż inne golfy, ale to przecież GTI. Ma fabrycznie obniżone zawieszenie i resztę części też specjalnie dobranych do szybkiego auta (hamulce koła zawieszenie). To auto tylko z zewnątrz wygląda jak golf... Tak czy innaczej prowadzi się świetnie..
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu dobrze, z tyłu tak sobie. Kwestia przyzwyczajenia...
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu w niemieckim porządku..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie daje radę. Grzeje praktycznie od razu po uruchomieniu silnika. Co do wetylacji i zimnego powietrza to mam klimatyzację więc nie ma problemu ;-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję 3-drzwiową. Z przodu miejsca jest naprawdę dużo.. W dodatku auto posiada super wyprofilowane fotele kubełkowe (na szczęście wejdzie w nie również osoba o większej posturze). A tyłu nie obchodzi mnie ile ma miejsca bo nikogo tam nie wożę. czasem torbę z zakupami, więc jest tam jak dla mnie miejsca wystarczająco...
5,0
Wyciszenie
Dobrze słychać dźwięk silnika i jak dla mnie to o to chodzi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jako że auto z tym silnikiem jest wręcz doskonale przystosowane do gazu to nie ma problemu. Trochę pali ale to raczej ze względu na to że każdy kto w nie wsiada chce się cieszyć jazdą i chętnie dusi pedał gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jadąc bez problemu 200 km/h na autostradzie czy też robiąc fajne redukcje przy wyprzedzaniu potrafi być lepszy i wdzięczniejszy od dziewczyny ;-) i do tego na dłuzszą metę mniej kosztuje...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko gra...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje. przecież jest to pożądny niemiecki samochód. Klasyk.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf III Hatchback