wczesniej byl monowtrysk, teraz po zmianie glowicy jest mpi. w sumie to najmocniejsza strona tego samochodu. przy wlasciwym serwisie nie do zajechania przed pol milionem kilometrow. wiem, poniewaz to kolejny moj golf. mankamentem jest niska moc przy stosunkowo duzej pojemnosci. no coz, w wolfsburgu zawsze byli tradycjonalistami. jedno jest pewne - przy 250000 km w kazdym pada sprzeglo. wtedy najlepiej wstawic sachs.
5,0
Skrzynia biegów
strasza ze sie sypia. niepradwa. moja przezyla wyscigi. na trasie wrzucam biegi bez sprzegla i wcia chodzi perfekcyjnie. jest naprawde super. bardzo ekonomiczna ze wzgledu na przelozenia. trzeba tylko pamietac o zmianie oleju co 50000 km.
3,0
Układ jezdny
sypie sie. najbardziej wypadaja tylne lozyska i silentbloki. reszta bez niespodzianek i znosnie. ogolnie raz w roku w przebiegu 30000 km trzeba wymienic w/w elementy.
Komfort
4,0
Widoczność
moze byc
4,0
Ergonomia
znosnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam climatronic na szczescie nie vw lecz diavia. jest wysmienity.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak to w compact. niezbyt wiele, ale przesadnej ciasnoty nie ma.
3,0
Wyciszenie
slabo, niestety wygluszenie jest wada wiekszosci golfow.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czesci i przeglady tanie, bo wszystko jest proste. natomiast zuzycie paliwa przy tych osiagach to koszmar
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w 10 letnim samochodzie zawsze jest co dlubac. nawet w golfie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wystapily
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]