Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

Kubis, 18 lat temu
Silnik 1.8 90KM 66kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 218 tys. km
Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 90KM 66kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
jezeli mialbym teraz ta kase ktora mialem to zrobil bym to samo co zrobilem pare miesiecy temu pojechal bym na zachod i przywiozl golfa III 1.8GT auto mocne nie wyroznia sie z tlumu pakowne przyjazne i mozna je zrobic na 3 sposoby TUNING MAX AGRESYWNY, LEKKO POPRAWIC FABRYKE (najlepszy) , lub ograniczyc sie do wywalenia antenki z blotnika przod oraz zalozenia ladnych alu felg
Wrażenia
5,0
Silnik
czasem pomruczy, mam duzy przebieg a nie bierze nic oleju przez 5000km 200ml, dobrze przyspiesza wystarcza 90KM, proponuje i uzywam zalecany przez producenta i lany od poczatku tego auta ELF Sport STI 10w40
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia nie slyszalna sprzeglo wystarcza na ok 200000km czasem slychac po wcisnieciu pedalu sprzegla takie trzeszczenie linki
4,0
Układ jezdny
mam wersje GT zawieszenie KONI obnizone 10mm trzyma sie drogi ale golf jest slabo wywazony podczas posligu strasznie ucieka przod wtedy mona poznac ze jest ewidentnie ciezszy. wspomaganie ok i bron boze inny profil opony niz 185-195/60 jak nizszy to sie zawiecha posypie jak wyzszy to juz buja w zakretach
Komfort
4,0
Widoczność
mam 190cm wzrostu widocznosc oglnie ok ale fotel mam na maksa obnizony, troszke szeroki slupek tylni za to nadrabia to super efektywnoscia lusterek zewnetrznych
4,0
Ergonomia
wszystko raczej pod reka poza brakiem swiatelka w popielniczce
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
poprostu kotlownia przy -20^C cieple powietrze zaczyna leciec po 3-5min mimo ze temp plynu nawet sie nie ruszyla, mam wrazenie ze jest to powiazane z wydzielaniem duzej ilosci ciepla przez kolektor wydechowy latem z popsutym szyberdachem troszke nie przyjemnie w miescie w trasie ok na poczatek jak szyby paruja albo kiepsko wieje to filtr przeciwpylkowy ok 30zl i mamy turbinke
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla ludzi przecietnych rozmiarow ok srednie auto ja mam dlugie nogi 190cm wzrostu wiec fotel na maksa odsuniety do tylu oraz w dół ,za mna tylko drobna osobka usiadzie albo dziecko w foteliku reszta pasazerow nie narzeka najwieksza ilosc ladunku co przewozilem to komputer oraz 2 skutery w tym jeden rozkrecony a drugi w polowie po wypadku (bylem pod wrazeniem!!)
4,0
Wyciszenie
powyzej 100km/h swiszczalo ale juz poprawilem fabryke przy okazji montazu lusterek od bmw m-look na laczeniu lusterka - drzwi - i plastik od srodka drzwi wypelniamy pianka lub wata wygluzajaca polowe ciszej druga polowa nie do zrobienia to szyberdach w pozycji zamknietej ale gdy zasuniemy czesc podsufitki to jest dobrze - silnik tylko slychac przy sportowej jezdzie - mankament co 40tys to lozyska
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
golf jak golf 1.8 to musi spalic troszke ale wole zeby troszke spalil wiecej ale za to jechal pewnie i sie nie psul na jedno wychodzi...ekonometer w MFA sprawdza sie w wiekszosci przy jezdzie w trasie w miesie przeklamuje poniewaz czas otwarcia wtryskiwacza jest inny
5,0
Stosunek jakość/cena
kupilem golfa 08.1992 rok 1.8GT za 900EUR od niemca przebieg mial 211.000km do wymiany byly tylko opony i do pospawania wydech oraz klocki przod ,rozrzad ,ale to juz poja protekcja przed przykrymi niespodziankami ktorych mam nadzieje nigdy nie zaznac...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyne co mnie najbardziej denerwowalo to zamarzajace zamki zimą tyle co mi klopotow narobily to sie w glowie nie miesci szczegolnie jak sie staje w nocy na godzinke do mcdonalda w trasie przy -15^C i ma sie przy sobie tylko kluczyk od auta i cienką koszulę. Nerwy mi puscily to zamontowalem do centralnego pilota ku radosci i zmartwieniu przymarzly zamki od pociagniecia klamki przy sprezynach odskakujacych - przyszla zima to bedzie duzo stworzonego do takich rzeczy smaru motor-life (u.s.a) od srodka w zamek a otwor kluczyka jest nie uzywany, szyby tez przymarzaja ze nie idzie otworzyc zima w czasie jazdy przymarzaja wycieraczki i spryskiwacze oraz szybko brudzi sie tylna szyba, tlumiki padaja szybko jak sie jezdzi na wysokich obrotach ale spawanie migomatem pomaga - nie wspomne o tym ze dobranie tlumika do GT i GTI to masakra bo tam oryginalnie sa 60mm srednicy a nie 45mm jak przewiduje standard pozatym inaczej sa wygiete, uszczelka pod pokrywa zaworow
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ogolnie brak ale rdza mnie troszke z poczatku dobila szczegolnie pod plastikami na nadkolach oraz progach w wersji GT - moja rada to ponawiercajac wiertlem 2-3mm dziurki co 1cm zeby woda odchodzila i bedzie wszystko ok - lakier mam akurat tani bo to gladki czarny a lakiernikiem jestem wiec sam sobie za prace nie zaplace :)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
9,6
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III Hatchback