Nic dodać nic ująć poprostu VW. Dobre wykonanie, świetny silnik oraz ergonomia. Dla mnie 4+ za drobnostki!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
W moim przekonaniu najlepszy silnik dla Golfa III oferujący dobrą dynamikę i nie wygórowane spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzeżeń, wszystko pracuje wspaniale. Duża wytrzymałość podzespołów jak na polskie drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu przy cofaniu trzeba uważać zwłaszcza na ciasnych parkingach. Na boki i do przodu jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód w lecie bardzo mocno się nagrzewa. Przy dłuższej jeździe staje się to męczące nawet szyberdach nie pomaga. Może klima???
W okresie jesienno-zimowym problemem są zaparowane szyby, z przodem wentylacja radzi sobie w kilka minut natomiast z tyłem jest problem jeśli samochodem podróżuje 3, 4 osoby. Ogrzewanie działa bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca nawet dla rosłych osób. Przydatna jest regulacja wysokości fotela kierowcy i kolumny kierownicy. Komfortowe fotele kubełkowe VW z przodu. Tylna kanapa wygodna, brak zagłówków we wczesnych wersjach. Trochę mało miejsca na nogi z tyłu ale nie jest tak źle. Plus za regulację wysokości pasów bezpieczństwa z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Raczej nie za cicho w środku, chyba że ktoś sam poprawi wyciszenie drzwi i komory silnika.
Niektórzy lubią jak im motor gra ;-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa na LPG moim zdaniem nie jest zbyt duże(rozsądne). Wiele zależy od ustawień sterownika LPG i stylu jazdy. U mnie średnie spalanie wynosi 9,3. Przed zamontowaniem przekaźnika reserującego sterownik wtrysku było ok. 1,5l więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy ale do zniesienia związane z użytkowaniem instalacji gazowej. Hamulec ręczny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Użytkuję samochód nie cały rok. Przejechałem ponad 30 000km od przebiegu ok. 170 000km. W tym czasie musiałem wymienić aparat zapłonowy(185 000km). Pozatym poważnych awarii nie było
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]