Dosc tani w utrzymaniu Nie wymaga duzych wkladow finansowych Jesli zamierzasz go troche stiuningowac to nadaje sie do tego idealnie Niestety troche to kosztuje Sam wlasnie zaczynam go troche picowac Ogolnie czesci dosc tanie i latwodostepne na 6+ zasluguje silnik gorzej blachy reszta bez zarzutu Golf to samochod ponadczasowy Bedzie sie zawsze podobal Ladny i oplywowy ksztalt czynia go samochodem dla poczatkujacych kierowcow A i zapomnialbym o najwazniejszym Prowadzenie golfa jest dziecinnie proste pieknie chodzi sprzeglo samochod doslownie playnie po drodze gaz rowniez chodzi znakomicie Naprawde polecam wszystkim ten samochod
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek rewelacja Piękne przyspieszenie Doskonały moment obrotowy Mocne i trwałem a zarazem proste w użytkowaniu to właśnie są niemieckie silniki
4,0
Skrzynia biegów
Cicha i mocna Spisuje sie doskonale piekna praca na pierwszym biegu Na piatym mozna smialo jechac i nie trzeba redukowac przy predkosci 50km/h Polecam jednak skrócić troszke drążek biegi będa wskakiwac szybciej
5,0
Układ jezdny
Fabryczne zawieszenie zmieniłem na pólsportowe Czuc kazda dziure ale autko klei sie wtedy do drogi i to dosłownie
Komfort
5,0
Widoczność
Duze lusterka i duze szyby sprawiaja ze widocznosc jest na wysokim poziomie
4,0
Ergonomia
Wszystko dobrze dopasowane Nic nie trzeszczy no moze z malymi wyjatkami Wszystkie przyciski po reka zadnych zbednych przelacznikow i pokretel Typowy niemiecki styl Prosty a jednoczenie przyjemny dla oka i w uzytkowaniu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj troszke gorzej sprawa wyglada jesli mamy temperature powietrza 30 stopni Plastiki si dosc mocna nagrzewaja i czasem w samochodzie nie da sie wysiedziec Cala sprawe ratuje szyberdach Jesli go dobrze ustawiamy i lekko wlaczymy nawiew i otworzymy szybke kabina dosc szybko sie przewietrza i po dosc krotkim czasie temperatura wraca do normy W zimie natomiast jest idealnie w ciagu kilku sekund gorace powietrze wypelnia cala kabine Doskonale dzialanie w zimie jak do tego dochodza jeszcze podgrzewane fotole to juz totalna rewelka Mozna jezdzic w najwieksze mrozy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Choc mam prawie 2 m wzrostu mieszcze sie bez problemu w aucie przy maksymalnym wychyleniu fotela kierowcy Przy wersji 3 drzwiowej jest maly klopot przy wysiadaniu z tylu ale to uroki 3 drzwi niestety Pasazerowie maja sporo miejsca w srodku Dosc wygodnie moga sie rozlozyc na tylnej kanapie Mam tylko male zastrzezenia co do foteli troche kiepskie trzymanie boczna na ostrych zakretach troche rzuca po kabinie:)
3,0
Wyciszenie
Tutaj juz kiepsko przy 100km/h silnik daje o sobie znac i slychac go w kabinie dlatego radze wyciszyc troche drzwi i wnetrze samochodu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oj mam ciezka noge wiec w miescie bieze mi 10L w trasie 9L ogolnie spalanie na poziomie 10 litrow ale mowie mam ciezka noge i lubie szybka i zrywna jazde Pozatym jest to silnik 1,8 wiec lubi troche wyzlopac
3,0
Stosunek jakość/cena
Golfa rocznik 93 mozna kupic u nas dosc tanio jednak dalej oplaca sie sciagnac go z zagranicy Bardzo dobra jakosc za niewielkie pieniadze Na czesciach sie nie zbankrutuje:)) POLECAM
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie samochod jest bardzo wytrzymały Niestety blachy nie naleza do mocnych sron vw zwlaszcza rocznikow 90-93 Jesli sie dba o autko ono odplaci bezawaryjnoscia Naprawde mocny silnik drobiazgi jak w kazdym aucie wachacze i amortyzatory dosc czesto daja o sobie znac (ze wzgledu na stan drog) no i te blachy nadkola i tylna klapa to miejsca najbardziej narazone na korozje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nie mialem zadnej powaznej usterki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]