Silnik
: Bardzo dynamiczny i elastyczny silnik. Najmocniejszy punkt tego auta i nie do zajeżdżenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja
Układ hamulcowy
: trochę za słabe hamulce do mocy silnika
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy element tego modelu. Bardzo elastyczny i dynamiczny mimo swych lat.
4,0
Skrzynia biegów
Na dzisiejsze standardy już się nie sprawdza - za nisko zestopniowana. Jednak z drugiej strony po 20 latach nadal precyzyjna i niezawodna.
3,0
Układ jezdny
Auto chyba miało być bardziej komfortowe (po raczej twardo zawieszonym Golfie II) i to się udało. Dla mnie jednak za miękkie i chyba przez to jest nieco podsterowne. Przed każdym zakrętem trzeba mocno zwalniać.
Komfort
5,0
Widoczność
Po prostu bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Jak to w niemieckim aucie. Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, jednak na wyższych biegach "wiatraka" dość głośna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Na wysokich obrotach silnik słychać już bardzo głośno (czyli już przy 120 km/h na 5 biegu).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części jak w biedronce, a konstrukcja na tyle prosta, że można serwisować samemu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko byłoby dobrze gdyby nie RUDA!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie drobiazgi wynikające z wieku auta: korozja elementów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KOROZJA! Cała resza super.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]