Silnik
: Silnik nie do zajechania, 600 km w 30 stopinowym upale a temperatura oleju nie przekorczyła 110
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wszystko lata, lementy łatwo sie luzują od drzwi po szybke licznika
4,0
Całokształt
Ogólnie samochód nie do zajeżdzenia, tylko psuje sie mnóstwo drobnych elementów, ale jeśli komuś nie przeszkadza nie działający szyberdach, to nie jest to problem. Zresztą jak sie nawet coś zepsuje to cześci są tanie jak barszcz. A jak ktos jeszcze sie zna na samochodach to wogóle tanizna, bo za robocizne płaci sie 2-3 razy tle co za częsci.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zajechania, 600 km w 30 stopinowym upale a temperatura oleju nie przekorczyła 110.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów lubi chrupac przy 2, ale póki co nie zawiodła.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Boczne i tylna szyba strasznie parują, tak samo przednia, ale nawiew rozwiązuje sprawe.
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Golf na gazie pali miodzio. Jade 100 km za 23 zł(8.5l), gdzie przy najlepszych beznyniakach cene idzie powyżej 40 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani, ekonomiczny, w sam raz do pracy lub szkoły
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie drobne elementy sie psują, elektryczne lusterka, szyberdach, tylna wycieraczka, grzewanie tylnej szyby, migacze, showek itd itd. Na szczescie tych rzeczy nie trzeba koniecznie wymieniac.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie musiałem nic wymieniac w samochodzie z przymusu oprócz opon ale to standard. Raz tylko wymienaiłem całe zawieszenie z przodu bo mechanik powiedział że jest w okropnym stanie, a ja akurat byłęm przy kasie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]