Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

makias, 13 lat temu
Silnik 1.8 90KM 66kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 335 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf III Hatchback 1.8 90KM 66kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Malowałem, szpachlowałem, zamontowałem plastiki na błotnikach, zabezpieczyłem podwozie antykorozyjnie- w razie pytań mogę pomóc :)
3,0
Całokształt
Pojeździłem, porobiłem i się go pozbyłem:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Stosunek masy do mocy uważam za najbardziej odpowiedni ze wszystkich dostępnych jednostek. Do wyprzedzania trzeba jednak wrzucić 3 bieg, żeby się lepiej zbierał. Można go przycisnąć w razie potrzeby.
3,0
Skrzynia biegów
Przy moim przebiegu (335kk)- ciężko wchodziła 1 i 2. Zima - wrzucanie biegów z pomocą pasażera :) Przełożenia całkiem dobre-długie przełożenia biegów.
3,0
Układ jezdny
Fabryczne całkiem niezłe, sztywne zawieszenie. Jednak nasze drogi dają i jemu w kość. Zimą pękł mi tylni amortyzator przez co komfort jazdy był żaden, a i koszty naprawy nie małe.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność- perfekt. Parkowanie i manewry bez żadnych kompleksów nawet w ciasnych miejscach parkingowych. Jeździłem tylko jednym samochodem (w tym segmencie), który miał lepszą widoczność - kia cee\'d
4,0
Ergonomia
Może być.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie- całkiem nieźle. Jednak w moim egzemplarzu wyposażonym w klimatyzację występował problem z parującymi szybami. Jakakolwiek wilgoć na zewnątrz stanowiła problem i trzeba było rozpoczynać zabawę z otwieraniem okien, włączaniem ogrzewania itp.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W dalszą drogę 2 osoby pojadą wygodnie, 4 mniej wygodnie, ale dojadą:)
3,0
Wyciszenie
Miał swoje lata (19), silnik już nie chodził jak zegarek i zawieszenie też już swoje przeżyło więc trochę głośno w kabinie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po długiej wojnie z regulacją LPG udało mi się zejść do 11l/100km LPG w mieście, w trasie nawet do 8. Benzyny palił tyle samo, a nawet więcej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na pierwszy samochód może być, jednak w tej cenie można kupić dużo lepsze auto i nowsze. Ja się przekonałem nie tylko na swoim przykładzie, że niemiecka niezawodność jest tylko wymysłem.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rdza! Ruda żre wszystko. Kratki nawiewu, wycieraczka tył zaprzestała działalności, parujące szyby, podnośniki teleskopowe klapy tył nie trzymały
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może i to był niezawodny samochód, ale do kilka lat po wyjeździe w fabryki. Posiadałem ten pojazd ROK. usterki: dziurawa chłodnica wody, skończyło się sprzęgło, pękły amortyzatory tył, pęknięta sprężyna McPearson przód,tłoczek hamulcowy wyciekł, spaliła się kostka stacyjki, rozszczelniony czujnik klimatyzacji, przeciekająca miska olejowa i klawiatura, rozszczelniony tłumik-to są rzeczy które zrobiłem. Sprzedałem, ponieważ rozsypała się przekładnia kierownicza (kosmiczne koszty), zaczął jarać olej...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf III Hatchback