Auto ogólnie... nie do zdarcia :) realne 650 tys km, od 200 tys w moich rękach. jedyna awaria przez 4 Lata - uszkodził się immobiliser - naprawa 150 zł ( niby czyszczenie itp) do dziś śmiga. Oleje i wszystkie filtry wymieniam co 20 tys km + inne części eksploatacyjne. Auto się nie psuje, pali 9 l gazu ( tak 9 l, w trasie mogę zejść spokojnie do 8) - nie jeżdżę jak dziadek, ruszam zawsze dynamicznie. Czasami 1 bieg potrafi chrupnąc przy wrzucaniu - lecz jeździ to po co grzebać na siłę. W wyposażeniu mam klima, podgrzewane siedzenia, poduszki, 4 el szyby. Auto tak proste w obsłudze że klocki z tarczami zmieniłem w jednej wieczór. O auto zbytnio nie dbam, jeździe codziennie - ok 50 tys rocznie. Myślę zmienić na ile... Lecz po co? Mam tu dobre wyposażenie, wygoda jazdy średnia, zawieszenie dość miękkie - choć dla mnie to na plus.
Mimo 650 tys przebiegu silnik chodzi idealnie, nie bierze grama oleju. Plany na przyszłość? Dobić do 1 mln bez remontu :) wiem, dla innych może być to trochę szalone lecz wierzę że golf podoła :) polecam wszystkim młodym kierowcom którzy szukają dobrego auta za mała kasę i niskie koszty eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 75KM 55kW
[l/100km]