Silnik
: Jak go sprzedawałem to jeszcze jakoś działał.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: 20 letnie auto pomimo ocynku pojawiały się ogniska
3,0
Całokształt
W tej cenie można dorwać coś młodszego i może ropniaka bo koszta podróży te same a wizyta na stacji co 200-300 km z czasem denerwowała.
75 koni to za mało (ciekawe ile z nich uciekło przez te 20 lat).
Wrażenia
3,0
Silnik
Duża elastyczność. Z 5 podnosi się nawet z 30 na godzinę bez dławienia się. Niestety wycieki oleju (żeby jakoś pchać te kupę złomu trzeba deptać). Na trasie da się wyprzedzać tiry ale potrzeba nieco go bujnąć (75 koni to jednak mało).
4,0
Skrzynia biegów
260 tyś na liczniku a jeszcze działała (widać ten dziadek z Niemiec co o bóg wie ile km. cofnął licznik szanował. Ale jak już sprzedawałem to spore luzy na drążku.
4,0
Układ jezdny
Jakiś debil zamontował mieszalnik od lpg przy lince sprzęgła. Linka sprzęgła automatyczna i się zacinała przez w/w.
Komfort
5,0
Widoczność
Chwali się.
4,0
Ergonomia
jakoś uszło.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima i ogrzewanie wściekle dobre.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W bagażniku miejsce na 2 duże i 1 małą torbę. Wyjazd w 4 os. na urlop wiąże się z transportem części toreb w kabinie.
3,0
Wyciszenie
Przy 110 km/h już trzeba krzyczeć. Komfortowo się jedzie do 100km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie (sprzęgło do 300zł i tyle samo wymiana u mechanika w szopie) Zawieszenie przy 15 calowych felgach szybko się psuło ale w naprawie tanie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Sporo kasy za stare auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieki oleju, Wycieki płynu chłodzącego i inne drobiazgi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło, skrzynia biegów, silnik wytrzymały.
Padła linka sprzęgła (dobra kosztuje 150 zł) bez sprzęgła ciężko dojechać do mechanika.
Układ wydechowy odczuwa LPG.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 75KM 55kW
[l/100km]