silnik najbardziej mnie tutaj zaskoczył - pomimo tego, że jest to słabsza 75-konna wersja to doskonale daje sobie radę przy włączaniu się do ruchu i wyprzedzaniu - oczywiście można zapomnieć o jakimkolwiek ściganiu się :) ale do normalnej codziennej jazdy w zupełności wystarcza; oprócz tego jest bezawaryjny - do tej pory jedyne co w nim wymieniałem to olej
4,0
Skrzynia biegów
nie ma problemów z wrzuceniem biegów skrzynia chodzi cicho i przyjemnie
4,0
Układ jezdny
golfik dobrze trzyma się drogi pomimo dosyć miękkiego zawieszenia, dzięki któremu nie telepie mną na wszystkie strony ;)
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką - nic nie odwraca uwagi podczas jazdy i jest proste w obsłudze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie trzeba troszkę poczekać zanim odparują szyby, za to ogrzewanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło - zaczyna grzać po 1-2 minutach nawet przy silnych mrozach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jestem dość wysoki, więc pasażerowie za mną nie mają zbyt dużo miejsca, jednak za kierownicą jest całkiem wygodnie
4,0
Wyciszenie
w środku jest cicho nawet przy większych prędkościach, mankamentem są wszystkie elementy plastikowe we wnętrzu, które po tylu latach już się poluzowały i trzeszczą na naszych polskich drogach
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety spalanie w stosunku do możliwości silnika jest koszmarne - ponad 10 litrów/100km przy silniku 1,8 75KM w porównaniu do corolli znajomego 1,4 90KM - w mieście około 8 litrów/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 75KM 55kW
[l/100km]