Inne
: Najprzyjemniejszą rzeczą jest unifikacja golfów. Modele niższe mają podobną instalację i czasem można dołożyć różne "bajery" za małe pieniądze, a które wpływają na funkcjonalność.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Golfy nie mają świateł na przekaźnikach, przez co trzeba poprawiać samemu instalacje. Duzy prąd puszczony przez włącznik powoduje, że czasem się on pali.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.8 75km jest niezwykle niewysiloną jednostką. Ale do codziennego użytku jest akurat. Jednak na trasie czuć już, że moc nie jest wysoka. Ale jest to jednostka, gdzie liczy się przebieg a nie osiągi.
4,0
Skrzynia biegów
Za długi drążek utrudniał mi zmianę biegów, po skróceniu o 4cm jest bardzo dobrze.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersji 3d nie ma z tyłu wiele miejsca na nogi dla pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duża ilość części zamiennych i niezbyt wygórowane ceny napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
VW po prostu jest niezawodny. Jedynie wymiany eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez rok mi sie nie zdarzyło. Poprzedni właściciel też mówił, że auto sie nie psuje.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 75KM 55kW
[l/100km]