Nie jest to wysilony silnik więc i osiągi nie są sportowe ale dla spokojnej jazdy wystarczy
5,0
Skrzynia biegów
Biegi pracują o niebo lepiej niż w niejednym nowym samochodzie, tylko teraz zaczyna mi się już sprzęgło kończyć
4,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi ale jeśli ktoś ceni komfort to w golfie go nie uświadczy-bardzo sztywny
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyna wada to szerokie słupki C
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, tylko kontrolka od świateł drogowych ustawiona za wysoko i czasami niknie przy najniższym ustawieniu kierownicy, oraz kontrolka świateł przeciwmgielnych niewidoczna za kierownicą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się robi ciepło tylko nawiew na nogi jest kiepski
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok ale z tyłu już ciasno
Nadwozi jest owiele bardziej podatne na korozję niż II
4,0
Wyciszenie
Cicho - tylko zawieszenie słychać na polskich drogach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie naprawdę na dobrym poziomie: na trasie 70/80 km/h min 5,5-7 benzyny w mieście 7,5-9
a Gazu 7-8 w mieszanym ruchu /instalacja Elpigaz 2000zł/
4,0
Stosunek jakość/cena
za niewielkie pieniądze można mieć samochód ktury chyba nigdy nie wyjdzie z mody no i ten wielki wybór części chyba tylko fiat jest w tym względzie lepszy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest źle ale dwójka bła mniej zawodna, Ale też odczówam niedbałość poprzedniego właściciela.Wymieniłem parę rzeczy: czujnik temp. amory tył, i standart w pięciodrzwiowym modelu pourywane kable w przelotkach od podnoszenia szyb z tyłu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka głowicy, szyberdach (lewa prowadnica - wada fabryczna we wszystkich golfach cena nowej tylko w oryginale 400 zł + silnik szyberdachu w oryginale 1000 kupiłem używany szyberdach na allegro za 350)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]