Auto kupiłem na potrzeby dojazdów do pracy za 1900 zł. Założyłem gaz i wymieniłem wszystkie części które polecił wymienić mi mechanik. Obecnie wsiadam do samochodu i jadę i wiem, że bez względu czy mam do przejechania 5 km czy 500 km, mój Golf zawsze dojedzie. Samochód dosyć wygodny a ceny części i robocizny są po prostu śmieszne, przykładowo za wymianę klocków hamulcowych i tarcz na przedniej osi zapłaciłem 100 zł. – mam na myśli robociznę bez kosztów części, które też są tanie. Generalnie, jeżeli ktoś potrzebuje muła roboczego, taniego w naprawie i eksploatacji i jest w stanie pogodzić się z pewnymi mankamentami, to jest to auto godne polecenia, pod warunkiem trafienia na egzemplarz bez rdzy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Daje radę w mieście, na trasę troszkę słaby.
2,0
Skrzynia biegów
Niestety, ale nie chodzi zbyt płynnie.
4,0
Układ jezdny
Trzyma się dobrze drogi i ładnie wchodzi w zakręty.
5,0
Karoseria
Auto ma 27 i pojawiają się jedynie pojedyncze ogniska rdzy na rantach drzwi, poziom nieosiągalny dla aut obecnie produkowanych.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest OK.
3,0
Ergonomia
Bez uwag.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj raczej słabo, nowsze samochody mają dużą przewagę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco dla 4 osób dorosłych.
1,0
Wyciszenie
Kiepsko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najmocniejsza strona tego auta, po zamontowaniu gazu eksploatacja jest śmiesznie tania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ostatni prawdziwy Golf dla ludu, tani w zakupie tani w naprawach i eksploataci (po montażu instalacji LPG z którą ten silnik współprauje bezproblemowo).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj nie ma się co psuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie w tym aucie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]