Ogólnie golf 3 to stara - prosta konstrukcja. Wygląd ma ponadczasowy, silnik przeciętny o niskiej mocy, AEE mocno awaryjny. Miałem z nim trochę problemów, zerwana linka sprzęgła, cewka, nastawnik przepustnicy, zapchana odma, korozja gdzieniegdzie. Jednak z uwagi na jego wiek i przebieg uważam, że w tej klasie to dobre auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik z symbolem AEE, niestety nie pracuje równo, jest nieszczelny, problemy z przepustnicą, odmą. Przy załadowanym samochodzie jest bardzo słaby.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest ok.
3,0
Układ jezdny
Dobrze się trzyma drogi, jest zwinny. Niestety na polskich drogach szybko się zużywają tuleje, końcówki drążków, amortyzatory.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra. Nie ma problemów z parkowaniem,
4,0
Ergonomia
Prosty samochód, bez udziwnień
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje zimą, wentylacja też ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest nieźle jak na tą klasę samochodu. Z tyłu wysoki człowiek nie posiedzi za długo.
3,0
Wyciszenie
Bez komentarza. Raczej do wyciszonych nie należy, ale w swojej klasie myślę, że jest dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście potrafi spalić, nie jest to nowoczesny silnik - także 8 litrów benzyny pali, w trasie już mniej. Naprawy - masa części, zamienników, używanych - idealny samochód do majsterkowania.
3,0
Stosunek jakość/cena
Co do ceny to panuje tu zasada gówno dasz gówno masz. Za dobry okaz trzeba dać więcej niż innych marek w tej klasie i wieku.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podnośniki szyb elektryczne, antena dachowa odpadła, rura aluminiowa od kolektora,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cewka, uszczelka pod głowicą, przepustnica, linka gazu, rdza na klapie i nadkolach,
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 75KM 55kW
[l/100km]