Tanie auto w eksploatacji.Z tym silnikiem 1,4 to typowe jeździdełko po mieście.Dynamika dosyć słaba i przy wyprzedzaniu czasami adrenalina skacze.Niezawodne.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak to vw
4,0
Skrzynia biegów
bardzo dobrze poza czasmi ciężko wskakującą jedynką.Ale ma już swoje lata.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie trwałe i wytrzymuje polskie drogi (poligony bojowe raczej).Komfort przeciętny.Zawieszenie słabo wybiera nierówności ana zakrętach buja się jak wóz drabiniasty.
Komfort
5,0
Widoczność
Żadnych zastrzeżeń.Bardzo łatwe w parkowaniu i tyłem i przodem.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Stary jak świat problem w VW golf z parowaniem szyb pomimo wymiany filtrów i suchego wnętrza.Ten typ tak ma.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo wygodnie.Z tyłu nieco gorzej szczegolnie dla wyskoich.
3,0
Wyciszenie
Cicho nie jest.Powyżej 80 km już różne świsty i szumy są dosyć głośne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie tak sobie.Natomiast naprawy przeglądy to taniocha.Chyba najtańsze auto w eksploatacji.Podaje spalanie lpg.
4,0
Stosunek jakość/cena
VW Golf trzyma cenę.Dobry egzemplarz warto kupić z e względu na niskie koszty eksploatacji i niezawodność.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie nic bo co ma się zepsuć.Żarówka od podświetlenia schowka padła po 8000 tys km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek pomimo 170000 tys km i 14 lat.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]