Moje kochane autko nigdy mnie nie zawiodło. Wersja Roling Stones naprawdę pięknie się prezentuje i wyróżnia się pięknymi zegarami. Ponadczasowy styl i świetne podłoże dla amatorów tuningu i nie tylko.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo trwały i bezawaryjny silniczek. Super elastycznośc ale niezbyt wysoka kultura pracy. Chodzi jak nowe diesle. Ogólnie nie narzekam ale mógłby być troszkę mocniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja!!! Super zgrana z tym silniczkiem. czasami zastanawiam sie na którym biegu jechać w mieście 50km/h. czasami 3 a innym razem 4 w ramach oszczedności (1900obr/min)
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się na zakrętach. Wygodny i przystępnie cichy. Trzeba jednak dbać i regularnie sprawdzać gumy i końcówki
Komfort
3,0
Widoczność
Mam przyciemnione szybki z tyłu i w ciemnościach jadę raczej na czuja. Poza tym słabe światło wstecznego. Do przodu i na boki jest OK.
5,0
Ergonomia
Idealne rozmieszczenie jak to w VW. Wszystko intuicyjnie rozmieszczone
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie przydałaby się klima ale zimą jest całkiem wporządku. Pomaga szyberdach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wygodnie i dużo miejsca z tyłu to samo tylko przeszkadza brak zagłówków.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej ale to wyjątek mojego modelu. (Brak mat wygłuszających)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Było nienajlepiej ale po zamontowaniu magnetyzerów jest całkiem dobrze. Gaz trzyma się w granicach 8,5-9 w cyklu mieszanym a w trasie nawet 8 przy ciężkiej nodze. Inaczej nie sprawdzałem LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi jak to VW ale warto wydać te pieniądze na tak dobre autko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Troszkę zaczynał dzewieć na tylnej klapie przy zamku ale już się z tym uporałem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaryjność???? a co to takiego. poza pompą paliwa nigdy nic mnie nie zaskoczyło
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]