Karoseria
: korozja niby nić zwieszchu a progi i podłoga tam jest już strasznie
Silnik
Układ hamulcowy
: cylinderek puścił troche najadłem się strachu
3,0
Całokształt
ogólnie auto jest na wykończeniu silnik i blacha zipią ostatkiem sił z zewnątrz to się dość dobrze prezentuje przypuszczam że auto ma jeszcze raz tyle przejechane co na liczniku mieszane uczucia tanie części i prosta budowa to plus ale civic był o wiele lepszy on szedł jak perszing według golfa i silnik wogule się nie psuł tylko zawieszenie raz na jakiś czas a golf non stop miał focha nie radze kupować na krutki czas bo ciężko sprzedać nawet za mały pieniądz a napewno to już golasa z pierwszych roczników
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość ładnie zbiera się z niskich obrotów świetna elastyczność oczywiście jak na 60km jest świetnie ale brakuje mu mocy powyżej 120km/h niezależnie jaki bieg mu wciśniemy
2,0
Skrzynia biegów
ogólnie ok ale mogłoby być precyzyjniej ciężko wyczuć gdzie jest 3 bieg i przy ostrym ruszeniu z wstecznego wyłancza się bieg
3,0
Układ jezdny
niby jest twardo ale jakiegoś dobrego trzymania brak brak sztywności strasznie buja ,amorki może są do wymiany ale trzymią jeszcze
Komfort
4,0
Widoczność
siedzi się tu wysoko więc wszystko widać super jak dla mnie dziwna pozycja na fotelu za wysoko ale
4,0
Ergonomia
kwestia przyzwyczajenia wszystko tam gdzie powinno być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak termostat działa odpowiednio grzeje dobrze i szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w civicu było mniej miejsca a na pewno na tylnym siedzeniu jak na lata 90 jest idealnie
1,0
Wyciszenie
jakiś kretyn wycioł katalizator i zamontował sportowy tłumik na początku mi się podobało ale po pewnym czasie to drażni tak że odechciewa się tego auta
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeciętnie to chyba ciut za wysoko bo civic 1.5 palił podobnie ale on spalał dużo mniej w mieście na krótkich trasach a dynamicznie to o wiele słabiej trasa 6.5 zwykła jazda do 120 średnio 7.5/8l/100km miasto mniej jak 10 nie da rady
2,0
Stosunek jakość/cena
civic też korodował dość mocno ale golf to król rdzy ciężko znaleść zadbany egzemplaż według mnie auto warte max 4 tyś za 97 rok nie radze kupować auta bez wspomagania nikt nie chce tego kupić a kierownica kręci się lekko tylko w miejscu trzeba dość mocno użyć siły
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
działa jakoś... bez rewelacji
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
psuje się regularnie szczęście że naprawiam sam bo mechanicy zabrali by mi całą kase co zarabiam części w najniższej cenie chyba ze wszystkich aut w tej klasie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]