Karoseria
: mimo swojego wieku golfik jak narazie miema wiekszych problemów z rdzą lepij się trzyma niż niejeden nowszy 5-latek
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: drobne ogniska rdzy ale autko ma swoje latka
5,0
Całokształt
bardzo fajne autko wszechstronne mało awaryjne
Wrażenia
5,0
Silnik
banalnie prosty i tani w utrzymaniu ,kupiłem z uszkodzonym i wymieniłem na inny za śmieszna sume kuppiłem z powypadkowego za 600zł z orginalnymi elementami jak pompa a nawet pasek i sprzegłem z logo audi i wv i od 4 lat wymieniam w nim tylko pasek rozrzadu i pompe wody która robi z rolkę napinacza i prowadzaca wymiana banalna 40 minut i kanał klucz imbusowy srubokrent miska na płyn z chłodnicy i klucz nasadka 10mm i troche uwagi na oznaczenia i gotowe silnik malutki i prosty w budowie jak narazie przejechałem ok 90tys i nic
4,0
Skrzynia biegów
bez problemu i wymiany oleju od kiedy mam autko , jest daekwatna do małej mocy silnika jazda z predkościa 100 = 2900-2950obr 120 - 3200-3300obr
4,0
Układ jezdny
prosty i tani a zarazem całkiem solidny choć mam amortyzatory monroł założone przez poprzedniego własciciela 5 lat i dalej jakoś sobie radzą tył to zwykła belka super sprawa i totalnie bezawaryjna nawet nie wiem czy tam coś się wymienia trzyma się drogi nie najgorzej ale do szybkiej jazdy na oponach o profilu 70 to raczej odradzam jaz na małym rondzie za dużo gazu dodalem i z przodu mało oponki nie zgubiłem
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu troche ograniczona przez szerokie słupki ale do przodu bardzo-dobra
4,0
Ergonomia
mały silnik niestety ale nie znaczy małe zużycie
mój golfik w miescie do roboty i do sklepu jak jerzdze pali nawet 9 L na 100km ale w trasie na autstradzie przy 100km/h na odcinku 800km spalił 6,5L na 100km z 3 dorosłymi i dzieckiem no i bagaż, raz spali 6L na sto ale jechałem 95-100 i z górki na luz wytrzymałem 200km spalił 6L
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
takie sobie filtr kabinowy to koszt 22zł i łatwy dostęp w upalne dni jest upalnie ale autko pochodzi z 1994r kiedy klima to był jeszcze luksus jak na dzisiejsze standardy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na 3 trzydrzwiowy autko to kierowca ma wystarczająco a mam 190cm co prawda z tyłu za mna to raczej tylko dziecko bedzie miało dość miejsca ale do tego sa piecio drzwiowe auta
3,0
Wyciszenie
tanie auto tanie wyciszenie ale bynajmniej wiem czy silnik pracuje prawidłowo czy coś się z nim zaczyna dziać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie w utrzymaniu i kosztach paliwa w trasie przy spokojnej jeżdzie bez wyprzedzania czego sie da autko pali niewiele a cześci do golfa III 1.4 kat to poprostu bajka inni moga pozazdrościc komplety tarcz bremo \"pełne\" i klocków wydałem + przesyłka kurier 156zł tanie i oszczedne jak na swój wiek spisuje sie świetnie
4,0
Stosunek jakość/cena
koszty utrzymania ze względu na solidna i prosta konstrukcje w porównania do escorta mkVII z 97r są jak na samochód niewielkie, awaryjność równiez niewielka cześci tanie i sporo zamieników oraz cześci urzywanych
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz stanął bo \"nawalił\"- (nie do końca ) czujnik od wałka rozrzadu po ok. 20 minutach jak silnik troszkę przestygł na poboczu odpalił i pojechał dalej , poza tym tylna wycieraczka silnik nawalił za mało był używany i smar w mechnizmie ztwardniał , prowadnica lewa szyberdachu pękła aluminiowa , po za tym wymieniłem poduszki amortyzatora przednie i fotel kierocy poprostu warze 110km i nie dał rady
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak do tej pory czyli 4 lata zawsze dojechał do domku bez pomocy osób trzecich nic poważnego się niestało poza drobiazgami i wymianą elementów eksploatacyjnych jak olej filtry paski hamulce czyli norma
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]