Układ elektryczny
: klopoty z silnikami i przewodami elektrycznych szyb
Silnik
: pompa wody
Układ hamulcowy
: moim zdaniem szybko sie zuzywaja
4,0
Całokształt
na instalacji LPG . w trasie przy 90km/h za 20 zl leje gaz i robie 120 kilometrow . oczywiscie nie radze wyprzedzac:)
Wrażenia
4,0
Silnik
no na 60 koniach sie nie poszaleje. Ale zawsze odpala za pierwszym razem , nie szarpie przy przyspieszaniu , ja mam instalacje LPG ktora w polaczeniu z tym silnikiem wspolpracuje znako,icie
4,0
Skrzynia biegów
male problemy ze wstecznym (niekiedy nie chce wskoczyc ale to naprawde rzadko)
3,0
Układ jezdny
bez problemów
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja dzila niezbyt dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spokojnie i wygodnie mozna jezdzic z 5 osobami (oczywiscie nie z jakimis wielkoludami)
4,0
Wyciszenie
powyzej 100 km/h podczas rozmowy w czsie jazdy trzeba podnosic glos
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przejechalem nim 50000 km , wymienialem jak na razie tylko czesci ktore sie naturalnie zuzywaja
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
radze uwazac na elektryke , czesto pojawiaja sie problemy z silniczkami szyb
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jedyna powazna usterka to wymiana pompy wody , ale jest to dosyc czeste w golfach przy zakupie zalecam sprawdzenie jej bo moze sie okazac nieszczelna
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]