Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf III Hatchback

Młody, 14 lat temu
Silnik 1.4 55KM 40kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 205 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Golf III Hatchback 1.4 55KM 40kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto jest naprawde fajne. Jednak musze napisać jedną ważna rzecz. Samochód cholernie niebezpieczny podczas wypadku... Miałem nieprzyjemność zderzenia z prędkością 40km/h z zapiętymi pasami. Auto bez poduszek powietrznych. Gnie sie jak paczka zapałek. Naprawde trzeba mieć wyobraźnie... Po wypadku ledwo uszedłem z życiem, a było to tylko 40m/h bez zderzenia czołowego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek w moim golfie był bardzo zrywny, Wszystko przez skrzynie biegów. ogólnie na silnik nie narzekam, ruszając z 1 wbijałem 4 i jechałem bez najmniejszego szarpnięcia. Bardzo bezawaryjny, naprawde rzadko takie sie zdarzają.
4,0
Skrzynia biegów
Mój golf pochodził z pierwszych lat produkcji. Niestety, albo stety skrzynia biegów była 4 biegowa. Jeżeli ktoś nie jeździ poza miasto, naprawde baaaaardzo polecam tą skrzynie. Przyspieszenie było naprawde potężne, spalanie ok 4,9 l na 100 km czyli jak diesel. Jednak prędkość max to zaledwie 110, 120... I to naprawde podczas żyłowania silnika. idealny, jedynie do miasta.
3,0
Układ jezdny
Układ jezdny w golfie zna chyba każdy... Łatwo poznać stan amortyzatorów auta nawet z zewnątrz (dobre amortyzatory trzymają auto naprawde baaaardzo wysoko, nie da sie nie zauważyć) Do normalnej jazdy wystarcza, ceny napraw nie szokują i zawieszenie jest poprostu bardzo proste.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie w każdą strone. Idealne auto dla pierwszego kierowcy, bardzo łatwo wyczuć gabaryty tego maleństwa.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja bez klimatyzacji. Grzanie jak to w benzynie.. Niby ciepło, ale super przebojów nie było. o Chłodzeniu praktycznie nie powinno być mowy, no bo czym tu chłodzić skoro na dworze jest 35C a klimatyzacji nie ma ... ?
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W wersjach z reugulowaną kierownicą naprawde bardzo ciężko sie wpasować w swoje miejsce. jestem dośc wysoki (182cm) i w golfie bez regulacji kierownicy jeździło mi sie o wiele lepiej (mialem 2 golfy)
3,0
Wyciszenie
Wiadomo, tanie auto... Wyciszenie jakieś tam jest. Nie jest to jednak poziom mercedesów czy tym podobnych. Słychać zawieszenie, silnik, ale nie było tragicznie i broń boże nie było to męczące.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
REWELACJA! Mały silnik, szybka skrzynia, naprawde efekty lepsze niż w wcześniejszym 1.9gtd. A to ciągle jest benzyna!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niska cena, dość wysoka jakość. Z czystym sumieniem polecam. (warto kupić wersje z 2x airbag i z abs, podniesie troche poziom bezpieczeństwa który jest bardzo nędzny)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pamiętajmy, auto ma swoje lata. jednak jeżeli auto które kupimy jest zadbane to naprawde nic dziać się nie powinno.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 55KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III Hatchback 1.4 55KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,50 zł
7,0
l/100km
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Golf III Hatchback