Inne
: Jazda bez dachu sprawia ogromną frajdę zarówno dorosłym jak i dzieciom.
Auto przykuwa uwagę.
4,0
Całokształt
Całkiem przyjemne auto - zwłaszcza za "kilka" złoty. W tej cenie trudno o zakup "Bezdasznika".
Wrażenia
4,0
Silnik
Daje 4 gwiazdki za odporność. Jest to bardzo trwały i praktycznie bez obsługowy silnik - podstawowe wymiany.
4,0
Skrzynia biegów
W tym wieku należy zadbać o poprawność prowadzenia drążka od zmiany biegów. Wystarczy zakupić zestaw naprawczy za ok.45 zł + wymiana oleju i skrzynia będzie działać poprawnie.
4,0
Układ jezdny
Nic do dodania - sztywny niemiec.
4,0
Karoseria
Jak to w golfie mk III - problem jest z rdzą. Wiadomo ma swoje lata ale golf III generacji lubi rdzewieć, zwłaszcza na dołach błotników, kielichy i podłoga pod fotelami przednimi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez dachu na 5+ ale po założeniu dachu słupek C jest za gruby. Ale zupełnie mi to nie przeszkadza.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W 4 osoby można swobodnie się przemieszczać.
3,0
Wyciszenie
Niestety.. w cabrio jest głośno, zwłaszcza jadąc powyżej 100km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są śmiesznie tanie.
Rozrząd z pompą wody można kupić za ok. 180zł
Klocki na przód już od 35 zł.
Niestety ale golf bez dachu sporo potrzebuje paliwa. Jest to spowodowane większą masą od zwykłej wersji, ale wynagradza to wrażeniami z jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zakup takiego golfa w dzisiejszym czasie uważam za całkiem dobrą inwestycję. One już tanieć NIE będą.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem trzeba coś w nim pogrzebać - w końcu ma 24 lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 75KM 55kW
[l/100km]